MotoGP – Co się dzieje ze Scottem Reddingiem?

- Mick

Scott Redding miał być największą rewelacją tego sezonu MotoGP. Były wicemistrz Moto2 jest jednak największym rozczarowaniem. Dlaczego?

W talent Reddinga tak bardzo wierzy jego osobisty manager, Michael Bartholemy, że specjalnie wokół niego zbudował w tym roku ekipę Marc VDS i otrzymał od Hondy fabryczny model RC213V. Nowa maszyna miała być przepustką do miejsc w pierwszej piątce, ale na półmetku swojego drugiego sezonu w MotoGP Redding jest w tabeli dopiero czternasty, radząc sobie gorzej, niż rok temu na wolniejszej Hondzie w specyfikacji Open. Dlaczego?

_gh20657__medium„Sęk w tym, że Ducati jest bardziej konkurencyjne, Suzuki przygotowało niezły motocykl, a Yamaha zrobiła duże postępy – Scott wyjaśnia w specjalnej rozmowie z MotoRmanią. – Wszyscy poszli do przodu, ale Honda została w miejscu. Na torze Le Mans Marc Marquez ukończył w tym roku wyścig z takim samym czasem, jak w poprzednim sezonie, tylko że wtedy wygrał z dużą przewagą, a w tym roku był poza podium. To pokazuje, jak duże zrobiono postępy. Z moimi tegorocznymi czasami rok temu byłbym zawsze w pierwszej ósemce, ale teraz jestem 13-14 i to bardzo trudne. Honda to w tym roku jeden z najtrudniejszych motocykli w stawce. Poza tym to mój pierwszy rok na tej maszynie, więc nie jest łatwo uzyskiwać wyniki.”

Czego dokładnie brakuje Reddingowi? Na ile problem tkwi w motocyklu, a na ile w głowie samego zawodnika i co o tym wszystkim sądzi także jego manager? Odpowiedzi w obszernym wywiadzie, który znajdziecie już w wkrótce w sierpniowej MotoRmanii.

A póki co pytanie do Was? Czy jesteście zaskoczeni tak słabą dyspozycją byłego wicemistrza Moto2 i czy Redding zasługuje w przyszłym roku na kolejną szansę na fabrycznej Hondzie?

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl