Polska w Gnieźnie powalczy o finał DPŚ

- Michał Krupa

W sobotę reprezentacja Polski rozpocznie walkę o odzyskanie Drużynowego Pucharu Świata. Polacy w Gnieźnie zmierzą się z Czechami, Rosjanami oraz Szwedami. Tylko zwycięzca tego turnieju awansuje bezpośrednio do finału w Vojens. Drużyny sklasyfikowane na drugim i trzecim miejscu pojadą w zawodach barażowych. Początek półfinału DPŚ w Gnieźnie w sobotę o godzinie 19.

Polacy są zdecydowanymi faworytami do zwycięstwa w Gnieźnie. Do barażu powinny bez problemów awansować reprezentacje Szwecji oraz Rosji, z kolei Czesi wydają się być na straconej pozycji. Jednakże przy dobrym dopasowaniu do toru Szwedzi mogą włączyć się w walkę o zwycięstwo. Natomiast w ekipie rosyjskiej najprawdopodobniej zabraknie Emila Sajfutdinowa, który w ostatnich dniach uczestniczył w dwóch bardzo groźnie wyglądających upadkach w Pile oraz Wrocławiu. Na chwilę obecną nie wiadomo kto zastąpi Sajfutdinowa w składzie Rosjan. Wśród Czechów tylko Vaclav Milik może być w stanie nawiązać równorzędną walkę z przeciwnikami. Na sobotnie zawody trener Marek Cieślak postanowił odmłodzić nieco skład kadry. Kapitanem został Jarosław Hampel, którego wspierać będą Maciej Janowski, Przemysław Pawlicki oraz Bartosz Zmarzlik. Nie dziwi brak miejsca w składzie dla aktualnego srebrnego medalisty IMŚ Krzysztofa Kasprzaka, który w obecnym sezonie jest w bardzo słabej dyspozycji.

Polska (kaski czerwone)
1. Jarosław Hampel
2. Maciej Janowski
3. Przemysław Pawlicki
4. Bartosz Zmarzlik

Szwecja (kaski niebieskie)
1. Antonio Lindback
2. Andreas Jonsson
3. Linus Sundstrom
4. Peter Ljung

Czechy (kaski białe)
1. Vaclav Milik
2. Eduard Krcmar
3. Tomas Suchanek
4. Matej Kus

Rosja (kaski żółte)
1. Andriej Kudriaszow
2. Artiom Łaguta
3. Emil Sajfutdinow
4. Witalij Biełousow

Ceny biletów:
29 zł – strefa C, drugi wiraż
49 zł – strefa B, przeciwległa prosta
99 zł – strefa A, pierwszy wiraż

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl