Długi wahacz, karbonowa felga, zmieniony amortyzator i czas 8,213 na 1/4 mili!
Jednym z zawodników fabrycznych Kawasaki jest Rickey Gadson. Facet ma na koncie 11 tytułów Mistrza Świata w wyścigach równoległych. Właśnie dlatego Kawasaki stworzyło dla niego specjalną wersję swojego najnowszego superbika – poczynione modyfikacje pozwalają spełnić wymagania wyścigów na ćwiartkę. Ta wersja dostała nazwę Ninja H2 Hybrid. Rickey i tak jednak musiał dokonać kilku kolejnych zmian. Po 30 dniach w warsztacie, na pokładzie pojawił się przede wszystkim długi wahacz, który teraz ma 171,5 cm zamiast 143,5 cm. Aby zapewnić odpowiedni w wyścigach transfer mocy na koło, z tyłu wymieniony został amortyzator. Tylna felga zresztą również została wymieniona, na karbonową. Oszczędność masy wyniosła łącznie ponad 5 kg. Poza tymi, prostymi modyfikacjami, jest to niemalże standardowa Ninja H2.
I wiecie co? Rickey od razu sprawdził jej czas na ćwiartkę!
Mimo 2. grudnia, zimnego toru i problemów z trakcją, Gadson na swojej nowej Ninjy H2 Hybrid wykręcił czas 8,213 sek przy prędkości 267,92 km/h. I jak to skomentował? „O tak, jestem szczęśliwy!”