Valentino Rossi i Opel Adam – współpraca marketingowa

- Piotr Jędrzejak

Valentino Rossi został właśnie twarzą nowego, miejskiego samochodu od Opla. Nazywa się Adam i jest skierowany, jak można domyślać się po reklamach, dla ludzi młodych i aktywnych. Opel nie będzie miał łatwego zadania, jako że we Włoszech póki co królują lokalne auta miejskie, Fiaty, Alfy, czy Lancie… Właśnie dlatego zatrudnienie Valentino Rossiego do promocji „Adama” wydaje się naprawdę niezłym rozwiązaniem.

Dyrektor Opel Italia twierdzi, że Rossi jest łatwy w obyciu, zabawny i nieco lekceważący, zawsze w ruchu, dzięki czemu idealnie pasuje do roli ambasadora Adama. Sam Vale natomiast najbardziej polubił samochód za niemalże nieskończone możliwości personalizacji. Zobaczcie spoty reklamowe:

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl