Valentino Rossi i Opel Adam – współpraca marketingowa
Piotr Jędrzejak
22 lutego 2013

Valentino Rossi został właśnie twarzą nowego, miejskiego samochodu od Opla. Nazywa się Adam i jest skierowany, jak można domyślać się po reklamach, dla ludzi młodych i aktywnych. Opel nie będzie miał łatwego zadania, jako że we Włoszech póki co królują lokalne auta miejskie, Fiaty, Alfy, czy Lancie… Właśnie dlatego zatrudnienie Valentino Rossiego do promocji „Adama” wydaje się naprawdę niezłym rozwiązaniem.

Dyrektor Opel Italia twierdzi, że Rossi jest łatwy w obyciu, zabawny i nieco lekceważący, zawsze w ruchu, dzięki czemu idealnie pasuje do roli ambasadora Adama. Sam Vale natomiast najbardziej polubił samochód za niemalże nieskończone możliwości personalizacji. Zobaczcie spoty reklamowe:

Piotr Jędrzejak
Redaktor naczelny

Głównodowodzący portalem. Nie je, nie śpi, żyje newsami ze świata motocyklowego. Związany z laptopem. Zdarza mu się poprawiać "waCHacze" po kumplach z redakcji. Po mieście szaleje Street Triplem 675. Skontaktuj się Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły