MEGAel Tarnów oraz Nice sponsorami polskiej żużlowej reprezentacji na długim torze

- Michał Krupa

W siedzibie firmy MEGAel w Tarnowie zaprezentowano pierwszy raz w historii polską kadrę w żużlu na długim torze. Biało-czerwoni wezmą udział w Drużynowych Mistrzostwach Świata, które odbędą się w tym roku na torze w holenderskim Roden pod koniec września. MEGAel oraz Nice zostały sponsorami reprezentacji.

– Jesteśmy świadkami historycznej chwili. Mamy przyjemność zaprezentować Państwu pierwszą w historii reprezentację Polski w żużlu na długim torze. Trzech zawodników otrzyma powołania do reprezentacji, która stanie do walki o medale w ramach Long Track of Nations na torze w holenderskim Roden – powiedział Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego. W skład reprezentacji wejdą Stanisław Burza, Marcin Sekula oraz Adam Skórnicki. Funkcję trenera reprezentacji będzie pełnił Rafał Dobrucki, a jego asystentem został Wojciech Jankowski z firmy Nice.

W poniedziałek doszło do podpisania umów sponsorskich z reprezentacją Polski na długim torze. Oficjalnym partnerem reprezentacji została firma MEGAel z Tarnowa, która jest jednym z największych dystrybutorów automatyki Nice w Polsce. – Z firmą Nice współpracujemy od ponad dekady i mogę powiedzieć, że nasze relacje na pewno przekraczają już standardowe relacje dostawcy sprzętu z odbiorcą. Mamy wspólne pasje, a wspólne przeżywanie emocji sportowych wzmacnia związek. Cieszymy się, że obejmujemy swoim patronatem zarówno Stanisława Burzę, jak i całą reprezentację Polski – powiedział Janusz Cetnar, prezes zarządu MEGAel. – Nice zbudował swoją pozycję na rynku dzięki współpracy z siecią partnerów handlowych. Jako osoba odpowiedzialna za rynek w województwie małopolskim mogę tylko wyrazić swoją dumę, że nasi Partnerzy podążają naszą drogą i korzystają z naszych doświadczeń – dodał Piotr Szott, Area Sales Manager w Nice. Marka Nice planuje wspólnie z siecią hurtowni MEGAel szereg akacji marketingowych związanych z promocją reprezentacji Polski na długim torze, także przy okazji rundy Grand Prix, która odbędzie się na torze w Rzeszowie.

– Od wielu lat powtarzam, że musimy patrzeć na żużel zdecydowanie szerzej. Długi tor jest bardzo popularny w krajach, w których żużel klasyczny niekoniecznie należy do najpopularniejszych dyscyplin sportu. Wchodzimy na nowy grunt i wierzę, że razem z kolegami będziemy mieli okazję przyczynić się do rozwoju nowej odmiany żużla w Polsce – zauważył Rafał Dobrucki, trener polskiej kadry. Liderem reprezentacji z pewnością będzie Stanisław Burza, który w ubiegłym roku zaskoczył wszystkich obserwatorów, zajmując trzecie miejsce w rundzie Grand Prix w Rzeszowie. – Cieszę się, że stopniowo długi tor rozwija się w Polsce. Myślę, że potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Rok temu zaczynałem stawiać pierwsze kroki i udało mi się zająć wysokie miejsce w turnieju Grand Prix w Rzeszowie. Jak najbardziej pomogę kolegom z reprezentacji, żeby szybko mogli rozwijać się w tej odmianie speedwaya – mówił na konferencji Stanisław Burza.

– To dla mnie kolejna przygoda w życiu z motocyklami, dlatego czuję pewnego rodzaju podekscytowanie. Lubię jeździć na różnego rodzaju motocyklach i mam nadzieję, że w nowej żużlowej odmianie także odnajdę radość ze ściągania – mówił Adam Skórnicki. Z kolei Marcin Sekula podkreślał, że starty na długim torze to spełnienie jego marzeń i zrobi wszystko, żeby dobrze przygotować się do startów w sezonie 2021. Kluczowe jest zbudowanie odpowiedniej bazy sprzętowej oraz nauczenie się nowych elementów jazdy takich jak optymalne wykorzystanie drugiego biegu. Po podpisaniu umów sponsorskich odbył się pokazowy trening medialny na stadionie tarnowskiej Unii. Zawodnicy mieli okazję do poćwiczenia na jednym z najdłuższych torów w Polsce. Reprezentacja ma w planach odbycie kilku takich sesji treningowych na różnych torach w Europie.

Informacja prasowa.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl