Miguel Oliveira na KTMie RC16 otwiera tunel w Austrii: co za dźwięk!

- Piotr Jędrzejak

KTM RC16 w 8-kilometrowym tunelu. Ten dźwięk miażdży.

Ostatnio w austriackim regionie Styria otwarty został nowy, 8-kilometrowy tunel Gleinalm. Tak się składa, że ta trasa zagwarantuje kibicom zdecydowanie szybszą drogę na tor Red Bull Ring. Obiekt ten jest nie tylko „siedzibą” Red Bulla, ale także domowym torem KTMa. Jaki był więc najlepszy i oczywisty sposób na otwarcie Tunelu Gleinalm?

Miguel Oliveira, który własnie awansował z Moto2 do MotoGP, uroczyście jako pierwszy przejechał tunelem. Sprzęt też miał nie byle jaki, bo była to wyścigówka z MotoGP, jego nowy KTM RC16.

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (11)

KTM przygotował nagranie z wydarzenia, ale jest prawdę mówiąc beznadziejne. Zamiast pięknego dźwięku maszyny MotoGP w tunelu, słyszymy jakąś muzykę… Jeżeli koniecznie chcecie tę wtopę obejrzeć, jest na FB KTMa. Na szczęście(!!) austriacka redakcja 1000PS.at udostępniła znacznie lepszy film – jest sporo niemalże surowych ujęć z jazdy, bez żadnego podkładu muzycznego. Od tego dźwięku aż ciarki przechodzą, polecamy na głośnikach. A dodatkowo jest też wypowiedź Miguela – przekonajcie się, dlaczego ten chłopak traktuje wyścig na Red Bull Ringu jako swoje domowe GP. Poniżej obejrzycie też kilka świetnych zdjęć.

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (1)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (2)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (9)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (4)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (7)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (8)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (6)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (10)

KTM RC16 i Miguel Oliveira w tunelu (12)

 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl