Daniel Blin o startach w World Supersport 300: „To nie takie proste”

- Mick

Gdy zobaczyliśmy, że Daniel Blin trafił na listę startową motocyklowych mistrzostw świata World Supersport 300 z radości natychmiast otworzyliśmy szampany. Sytuacja torunianina jest jednak nieco bardziej skomplikowana…

O tym, że Daniel by wystartować w MŚ musi „zamknąć budżet”, wiedzieliśmy od jakiegoś czasu, ale już samo wpisanie go na listę startową przez organizatorów to poważna deklaracja z ich strony. W końcu Polak pokazał już na co go stać oraz że jest dla serii cennym nazwiskiem.

Niestety, samo wpisanie na „prowizoryczną listę startową” nie gwarantuje, że Daniela zobaczymy w akcji. „Potrzebuje jeszcze ok. 90 tys. zł, ale patrząc na inne serie wyścigowe to naprawdę niewiele aby wystartować w pełnym cyklu o randze mistrzostw świata – powiedział nam 17-latek, który jeśli wystartuje w World Supersport 300, zrobi to w barwach włoskiej ekipy Terra e Moto. – Rok temu wiele ekip oczekiwało znacznie większego budżetu, co pokazuje, że mam obecnie w padoku MŚ mocniejszą „markę”. Rozmawiamy z potencjalnymi sponsorami. Z jednej strony staram się myśleć pozytywnie, ale z drugiej, choć sezon startuje w kwietniu, czasu jest jednak niewiele. Mam nadzieję, że się uda, bo mój zespół zapewnia naprawdę bardzo dobry pakiet, z którym możemy walczyć o wysokie pozycje. Ubiegłoroczny debiut został poświęciony na ciężką naukę, ale w tym sezonie chcę walczyć w ścisłej czołówce.”

W obliczu plotek, jakoby powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 kwotą ok. 40 milionów złotych wsparł Orlen, 90 tysięcy zł wydaje się sumą symboliczną. Czy jednak znajdzie się partner, który pozwoli Danielowi powalczyć w tym roku o czołowe lokaty w MŚ World Supersport 300?

Głęboko wierzymy, że tak się stanie. Więcej informacji o Danielu znajdziecie na jego Facebookowym Fan Page’u. Potencjalni sponsorzy mogą także kontaktować się z nim mailowo, pod adresem [email protected]

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl