Customowa Daytona 765 na hamowni: podkręć głośniki!

- Piotr Jędrzejak

Posłuchajcie nagrania z hamowni i zobaczcie kilka pięknych zdjęć. Jest sztos.

Triumph już od dłuższego czasu ma w ofercie nakeda Street Triple z nowym silnikiem 765. Od dawna wiadomo też, że to właśnie Triumph dostarcza od tego sezonu silniki dla kategorii Moto2. Gdzie w takim razie seryjna, nowa Daytona 765? Niestety dopiero niedawno zobaczyliśmy pierwsze zdjęcia szpiegowskie, a na premierę trzeba poczekać rok, może dwa…

Francuzi z warsztatu Mmecabike31 nie mają jednak zamiaru czekać. Wzięli się za własnoręczne zbudowanie Daytony 765.

daytona 765 moto2 m-meca bike 31 (2)

Rama i sporo części podwozia pochodzi ze Street Triple 2012 oraz 2013. Silnik jednak pobrano z nowego Street Triple RS, jest to już jednostka 765 i po kilku modyfikacjach udało się wycisnąć 135 KM mocy na tylnym kole… Czyli 152 KM na silniku. Do tego pojawiło się zawieszenie Ohlins, hamulce Beringer, wydech Bodis, quickshifter, czy karbonowe koła Dymag. Krótko mówiąc: ktoś zbudował sobie prywatne połączenie Daytony 765 i wyścigówki Moto2. Zazdrościmy.

daytona 765 moto2 m-meca bike 31 (3)

daytona 765 moto2 m-meca bike 31 (4)

daytona 765 moto2 m-meca bike 31 (5)

daytona 765 moto2 m-meca bike 31 (6)

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl