To się dzieję naprawdę! Bimota Tesi H2 na silniku Kawasaki.

- MotoRmania

Małżeństwo Bimoty z Kawasaki dobrze się zapowiada!

Bimota_Tesi_H2_05

Poznajcie nową Bimotę Tesi H2. Kawasaki potwierdziło dzisiaj, że przejęło 49% udziałów w legendarnej włoskiej firmie i z tej okazji pokazano tego turbodoładowanego monstera, który ma zawieszenie Bimoty oraz 227 konny silnik z Ninji H2. Pierwszy od 2014 roku motocykl Bimoty oprócz przedniego wahacza wydaje się oferować semi-aktywny amortyzator Ohlinsa z tyłu. Naturalnie na razie nie podano żadnych szczegółów technicznych. Ten gotowy do produkcji koncept ma wyznaczać raczej kierunek, w którym będzie teraz podążać Bimota – subtelność i wizjonerstwo włoskich podwozi w mariażu z siłą i niezawodnością japońskich silników ( a zapewne także elektroniki). To oczywiście będzie kosztować, a zatem Bimota pozostanie marką ekskluzywną – raczej poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego. Nieoficjalne informacje mówią o cenie około 50 000 euro za Tesi H2 – produkcja ma się rozpocząć w czerwcu 2020.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl