Retro-superbike od Bimoty z silnikiem ZX-10R..

- MotoRmania

Kontrolowane „przecieki” z fabryki Bimoty wskazują na to, że model KB4 będzie wyposażony w silnik ZX10R.

Mariaż Kawsaki i Bimoty był niesamowitym posunięciem – zapewnił wiecznie borykającej się z finansami firmie długoterminową stabilność. Klientom zaś przyniesie trwałe maszyny – rozwiązania bez problemów technicznych, elektronicznych oraz szybki dostęp do części. To typowa „win-win situation” czyli pozycja, w której każdy wygrywa. Projekt KB4, o którym oficjalnie wiadomo tylko tyle, że jest w przygotowaniu, ma być wyposażony ( co wydaje się logiczne) w silnik z ZX10R. Ten motocykl nie będzie kupowany, aby zabierać go na tor, zatem gdyby elektronika była ustawiona tak, aby znacznie wzmocnić środkowy zakres obrotów, to moglibyśmy mieć zwycięzcę przyszłych drogowych testów porównawczych klasy superbike ( o ile takie mają sens :):). W każdym razie nie możemy się doczekać oficjalnej odsłony.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl