Scrambler Full Throttle, Cafe Racer oraz Desert Sled 2019: nic szczególnego od Ducati

- Piotr Jędrzejak

W niemieckiej Kolonii, spośród nowości Włosi zaprezentowali jedynie odświeżone Scramblery.

Ducati raczej nie skupia się na wystawie Intermot. Nic dziwnego, odbywa się ona w Niemczech, a przecież co roku w (położonym niedaleko od fabryki) Mediolanie ma miejsce Eicma… Dlatego na Intermocie nie pojawiło się zbyt dużo nowości. A w zasadzie tylko jedna nowość w trzech „smakach”.

Włosi zaprezentowali odświeżoną linię swoich Scramblerów, pod postaciami Full Throttle, Cafe Racer oraz Desert Sled. Cała trójka bierze się z bazowego Scramblera Icon, ale ten został zaprezentowany już w połowie roku. Dla przypomnienia – ma on L-Twina chłodzonego powietrzem, który produkuje 73 KM. Waży 189 kg z płynami i ma całkiem niezłe wyposażenie. Jednak nie warto się oszukiwać: w linii Scramblerów od Ducati nie liczą się dane techniczne, ale wygląd oraz styl, jaki ze sobą niosą.

Ducati Scrambler ambience_01_UC67960_High

Full Throttle (fullthrottle.scramblerducati.com) czerpie styl z amerykańskich mistrzostw flat track. Ma dwukolorowe malowanie czarno żółte, dedykowaną kanapę i tablice numerowe. Ma nieść ze sobą prawdziwe poczucie dirt tracka – niska szeroka kierownica, króciutki przedni błotnik i podwójny wydech wyróżniają model Full Throttle.

Ducati Scrambler Full Throttle ambience_04_UC67956_High

Cafe Racer (caferacer.scramblerducati.com) czerpie inspirację z legendarnego 125GP Desmo. Szprychowe koła 17″, lusterka na końcach kierownicy czy radialna pompa hamulcowa nadają wyścigowego stylu. Kilka pozostałych dodatków przypomina prawdziwe cafe racery z brytyjskich lat ’60.

Ducati Scrambler Cafe Racer ambience_05_UC67940_High

Desert Sled (desertsled.scramblerducati.com) to znowu nawiązanie do USA, ale teraz do amerykańskiego offroadu. Ma czerwoną ramę, szprychowane koła z czarnymi obręczami oraz sporo offroadowych dodatków, jak długi błotnik, osłony rąk, reflektora i silnika, regulowane zawieszenie, czy offroadowy tryb jazdy z możliwością wyłączenia ABSu.

Ducati Scrambler Desert Sled ambience_01_UC67948_High

Nowe Scramblery mają nowy reflektor z LEDem do jazdy dziennej, mają automatycznie kasujące się kierunkowskazy oraz poprawioną ergonomię sterowania komputerem. Posiadają także zakrętowy ABS od Boscha.

Dane techniczne:

dane techniczne ducati scrambler 2019

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl