Gorące lato z Hondą – promocja na motocykle

- Piotr Jędrzejak

Honda wprowadza promocję na wybrane modele pod hasłem „Gorące Lato z Hondą”.

informacja prasowa

Promocja „Gorące Lato z Hondą” obejmuje m.in. legendarną Africę Twin z manualną skrzynią biegów, przy zakupie której Klient otrzyma akcesoria o wartości 4000 zł gratis. Miejski SUV Hondy na dwóch kołach, czyli X-ADV można teraz kupić ze sporym rabatem do 5100 zł, a do tego otrzymać kufer w prezencie. Gorąca promocja Hondy obejmuje również atrakcyjne rabaty do modeli CRF250 Rally i CRF450RX, a oldskulowa Honda Rebel jest teraz dostępna w bardzo atrakcyjnej cenie 25 900 zł. Dla osób posiadających prawo jazdy B proponujemy motocykl CB125F w cenie 10 900 zł z kufrem górnym gratis (rocznik 2017). Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

gorące lato z hondą (1)

gorące lato z hondą (2)

Szczegóły modeli objętych promocją:

CRF1000L AFRICA TWIN 2018
Pierwsza Honda Africa Twin została zaprojektowana z myślą o pokonywaniu tysięcy kilometrów pustynnych terenów i bezdroży. Teraz powróciła, aby odzyskać prym w klasie Adventure, którą zdefiniował w 1988 roku.

Bezkompromisowego dużego wyprawowego enduro Hondy poddano znaczącym zmianom konstrukcyjnym wprowadzonym w modelu na rok 2018. Motocykl otrzymał system elektronicznie sterowanej przepustnicy z 3 trybami jazdy, rozszerzono parametry systemu HSTC (sterującego momentem obrotowym), poprawiono reakcje silnika, a także jego dźwięk. Motocykl jest lżejszy o 2 kilogramy, otrzymał też kilka zmodernizowanych detali podwyższających przyjemność jazdy i dających więcej satysfakcji kierowcy. Zatwierdzono też do montażu opony z bieżnikiem kostkowym. Link do strony producenta.

X-ADV 2018
Zmiany w modelu: X-ADV Hondy łączy w sobie styl i wygodę SUV-a z długim skokiem zawieszenia i osiągami, dzięki dwucylindrowemu silnikowi o pojemności 745 cm3. Odświeżona na rok 2018, dwusprzęgłowa przekładnia (Dual Clutch Transmission – DCT) ma teraz tryb G do jazdy w terenie, a silnik dwustopniową regulację momentu obrotowego (Honda Selectable Torque Control – HSTC). Link do strony producenta.

CRF450RX 2018
Podobnie jak w przypadku crossowego CRF450R, cross country CRF450RX otrzymał znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego w górnym zakresie obrotów swojego silnika oraz 3-poziomową kontrolę startu HRC. Motocykl jest wciąż wyposażony w 18-calowe tylne koło i 8,5-litrowy zbiornik paliwa, ale podwozie oferuje teraz zmieniony balans sztywności, nowe ustawienia zawieszenia, a także kierownicę Renthal Fatbar z 4-położeniową regulacją i nowe czarne obręcze kół. Link do strony producenta.

REBEL
Zgrabny, z nisko osadzonym siedziskiem (690mm) Rebel łączy oldskulowy i nowoczesny design, co pozwoli rozbudzić wyobraźnię młodszego pokolenia kierowców. Motocykl jest łatwy w eksploatacji i oferuje dużą przyjemność z jazdy oraz możliwość wprowadzania wielu modyfikacji przez użytkownika. Nowa stalowa rama rurowa tworzy kształt odchylonego motocykla typu “bobber”. Podczas jazdy, motocyklista przybiera zrelaksowaną, naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami, odpowiadającą pozycji stóp na podnóżkach. Link do strony producenta.

CRF250 RALLY
CRF250 RALLY jest gotowy na weekend pełen przygód, długodystansową podróż lub codzienną przeprawę przez miasto. Z zawieszeniem o dużym skoku, systemem ABS, doskonałą ochroną przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi CRF250 RALLY wyróżnia się
wyrazistym nadwoziem inspirowanym modelem CRF450R oraz imponującym zasięgiem. Silnik łączy mocny moment obrotowy od niskich obrotów ze znaczącą mocą maksymalną w górnym zakresie. Link do strony producenta.

CB125F
Honda CB125F to poręczny i dynamiczny motocykl miejski o stylistyce bezkompromisowego naked’a, obok którego nie da się przejśc obojętnie. Płynnie działający układ kierowniczy i lekkie, aluminiowe obręcze kół zwiększają zwrotność motocykla, który sprawnie przedziea się przez zatłoczone ulice miasta. Omiń korki i odkryj potencjał swojego miasta. Link do strony producenta.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl