Myślisz poważnie o podniesieniu swoich umiejętności? To najskuteczniejszy sposób!


Puchar jest organizowany przez platformę LocoGP -importera motocykli szkoleniowych  i promotora rozwoju zawodników w Polsce ( kontakt w sprawie zakupu motocykli lub udziału w pucharze : Piotrek Passek 500137551, piotrpassek@gmail.com), .

AFC7913A-7988-4B92-8980-5176DEA6817E 2

 

 

Promocja rozwoju talentów w tym przypadku polega na udostępnieniu możliwości trenowania i ścigania dla zawodników we wszystkich klasach zupełnie bezpłatnie. Ceny motocykli treningowych nie są pucharowymi, ale zwykłymi cenami detalicznymi. Zakup nie obliguje do startów.  Dodatkowo jeżeli chodzi o klasę Moto5 można startować na dowolnym motocyklu!!! Trzeba się tylko zgłosić i spełnić proste wymogi PZMotu. Można przyjechać nowym lub używanym Moto3 dowolnej marki – oczywiście LocoGP może sprzedać chętnym nowy motocykl Moto5.

MotoRmania będzie odpowiedzialna za stronę szkoleniową pucharu LocoGP – osobom początkującym będziemy tłumaczyć jak odpowiednio dobierać nitkę toru, jak hamować, jak szukać swoich punktów hamowania i jak wprowadzać motocykl w uślizg. Sesje treningowe oraz szkoleniowe będą się odbywać w dniu poprzedzającym zawody.

WAŻNA INFORMACJA: zawody  odbywać się będą w środy ( dzień treningowo/ szkoleniowy) oraz czwartki ( kwalifikacje/ wyścigi)- łącznie 4 dwudniowe rundy.   Powodem jest zaoferowanie możliwości treningu i treningowych wyścigów zawodnikom, którzy będą się dodatkowo ścigać w różnych innych klasach podczas weekendów. Puchar LocoGP odbędzie się na torach Radom i Bydgoszcz.

Prowizoryczna lista zawodników zgłoszonych do tej pory ( rozpiska klas poniżej list zawodników) :

KLASA Moto5

Jeremiasz Wojciechowski

Mateusz Pasiuk

Maksymilian Palmowski

Igor Teske

Dawid Nowak

KLASA MINIGP ROOKIES 

Michał Nowak

Dagmara Nowak

Arkadiusz Oleś

Ryszard Wrona

Klasa MiniGP Elite 

Przemek Pilarski

SUPERMOTO 

Tomek Olszak

 

KLASY LOCOGP *

Kategoria MiniGP :

Motocykle:

Do kategorii MiniGP przygotowane zostały maszyny we współpracy z hiszpańską manufakturą Impromotor specjalizującą się w dostarczaniu wyścigowych oraz treningowych motocykli o małych pojemnościach. Ich bazą jest motocykl Kayo o pojemności 220cm, który przeszedł zasadnicze modyfikacje. Zmieniono gaźnik na taki, który likwiduje niedoskonałości w podawaniu paliwa przy wysokich obrotach. Wymieniono zbiornik paliwa na nowy – lepiej wyprofilowany i przez to lepiej przystosowany do ścigania. Specjalnie na potrzeby LocoGP zamontowano tarcze pływające, radialne zaciski oraz zawieszenie DNM z pełną możliwością regulacji. Teraz ten motocykl nadaje się nie tylko do treningu, ale również do ścigania na wysokim poziomie. Dodatkowo, aby kierowca nie tracił niepotrzebnie energii, zaopatrzyliśmy je w elektryczny starter. Te maszyny są gotowe do ścigania! Cena wersji LocoGP 11.900zł. Można również zakupić wersję podstawową bez regulowanego zawieszenia, poprawionych hamulców, i bez elektrycznego startera za 9.900zł.

LOCOGP

MiniGP Young Guns

Klasa dla młodzieży w wieku do 12 do 16 lat. Dolną granicą wiekową dopuszczaną przez PZMot jest wiek 9 lat, ale prowadzenie MiniGP jest wymagające i większość 9 letnich dzieci nie będzie w stanie podjąć tak wcześnie tego wyzwania. Mimo to bierzemy pod uwagę dopuszczenie młodszych dzieci, których wzrost pozwala na prowadzenie MiniGP i które udowodnią na treningu, że posiadają dobrą kontrolę nad motocyklem.

LOCOGP

MiniGP Rookies 

Klasa dla osób początkujących w wieku do 110 lat. Kierowcy, którzy szybko chcą podnieść swoje umiejętności opanowując prowadzenie wymagającego MiniGP bardzo szybko przekonają się jak efektywnym narzędziem szkoleniowym jest tego typu maszyna. I dlaczego najszybsi motocykliści świata, tacy jak Valentino Rossi, Marc Marquez, Jack Miller, Joan Mir, Tito Rabat i wielu innych włączyło ją w program swojego rutynowego treningu.

LOCOGP

MiniGP ELITE + CRAZY OLD MEN

To klasa przeznaczona dla doświadczonych kierowców. Ta klasa będzie mieć dodatkową, osobną klasyfikację „Crazy Old Men” – dla zawodników powyżej 40 roku życia.

Kategoria  SUPERMOTO

Motocykle:

Do kategorii supermoto wybrano maszynę o nazwie MIR SK1 przygotowaną przez hiszpańską manufakturę Impromotor dla zawodników światowej czołówki MotoGP, jako maszynę treningową. Na tym motocyklu ćwiczą takie asy jak Joan Mir, Tito Rabat, a także nie ścigający się już Ruben Xaus, który udostępnia te motocykle w swojej szkole treningowej przeznaczonej wyłącznie dla zawodników z najwyższej półki. Na potrzeby LocoGP maszyna otrzymała jeszcze wyżej umieszczone sety, w celu zwiększenia prześwitu, a także możliwość dodatkowego obniżenia wysokości ( poprzez obniżenie mocowania tylnego amortyzatora). Ten motocykl z regulowanym zawieszeniem jest gotowy do ścigania. Zabierze Was w świat kontrolowanych slajdów i umożliwi znacznie podniesienie umiejętności.

LocoGP

Supermoto ROOKIES

Kategoria dla wszystkich, którzy chcą do swojego treningu włączyć jazdę na supermoto. To kolejny rutynowy trening zawodników motocyklowych z czołówki MotoGP oraz World Superbike. Na treningach będziemy przerabiać z Wami opóźnienie hamowania i  kontrolowanie slajdów na wejściu w zakręty. Każdy z początkujących zawodników otrzyma indywidualne wskazówki dostosowane do swojego poziomu zaawansowania. Wszyscy uczestnicy otrzymają również bezpłatne, jednodniowe szkolenie flat trackowe, które pozwala zrozumieć zachowanie motocykla w uślizgu i jest ważnym elementem podnoszącym technikę jazdy.

LocoGP

Supermoto ELITE + CRAZY OLD MEN

Kategoria dla kierowców z doświadczeniem. Tak jak w przypadku analogicznej klasy MiniGP tutaj również będą dwie klasyfikacje. Elite dla wszystkich zawodników, oraz dodatkowa klasyfikacja Crazy Old Men dla uczestników powyżej 40 lat.

KATEGORIA

MOTO5  – LOCOGP

CZAS, ABY MŁODZIEŻ ROZWINĘŁA SKRZYDŁA !!!

TO WYJĄTKOWA OKAZJA, ABY ROZPOCZĄĆ SWOJĄ PRZYGODĘ Z WYŚCIGAMI „NA POWAŻNIE”. Klasa Moto5 jest początkiem ścigania na najwyższym poziomie i przeznaczona jest głównie dla młodzieży. Platforma LocoGP chce wspierać rozwój wyścigów w Polsce i dla tego nie wprowadza żadnych ograniczeń. Uczestnicy startują bezpłatnie w indywidualnym wyścigu oraz treningach przygotowanych podczas rund pucharu LocoGP dla maszyn typu MiniGP oraz Supermoto. Wystarczy się zgłosić i mieć licencję zgodnie z regulaminem PZM. Można startować na dowolnych maszynach Moto5 – dowolnej marki, nowych lub używanych. Zainteresowani mogą zakupić w LocoGP nowy motocykl Moto5, profesjonalnie przygotowany do wyścigów przez hiszpańską firmę Impromotor w cenie 22 tys.. Podkreślamy jednak, że do zawodów będzie dopuszczony każdy, na dowolnym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa ( patrz reg. opublikowany wkrótce)  motocyklu klasy Moto5. Regulamin techniczny dla klasy Moto5 będzie opublikowany osobno, w terminie do końca 30 listopada 2019.

Chętnych zapraszamy do kontaktu już : piotrpassek@icloud.com, tel.:500137551

Uwaga: organizator zastrzega prawo dokonania modyfikacji klas w przypadku zgłoszeń dużej lub zbyt małej ilości uczestników o określonym poziomie lub grupie wiekowej.