Sprawdźcie galerię zdjęć z testu oraz dane techniczne obu motocykli.

R - Paliwa Miles Circle K na testy MotoRmaniaMGX-21 oraz California 1400 Touring to dwa flagowe motocykle ze stajni Moto Guzzi. Zabraliśmy je do Hiszpanii, gdzie cieszyliśmy się słońcem, krętymi drogami i czystą przyjemnością z jazdy. Wrażenia z jazdy tymi motocyklami przeczytacie w nowym numerze MotoRmanii – styczeń 2018. Poniżej z kolei znajdziecie dane techniczne oraz zdjęcia tych dwukołowych dzieł sztuki.

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (14)

Jeżeli też chcecie pojeździć po krętych drogach Andaluzji (na swoim motocyklu lub na sprzęcie z naszej hiszpańskiej floty), zapraszamy Was do naszego butikowego hoteliku Casa Cueva Motormania!

Dane techniczne obu motocykli:

MOTO GUZZIMGX-21CALIFORNIA 1400 TOURING
SILNIK
Typsilnik 90° V-twin, 4-suwowy, 4-zaworowy, podwójny zapłonsilnik 90° V-twin, 4-suwowy, 4-zaworowy, podwójny zapłon
Chłodzeniepowietrzem i olejem z niezależną pompą, z chłodnicą oleju i wentylatorem z termostatempowietrzem i olejem z niezależną pompą, z chłodnicą oleju i wentylatorem z termostatem
Pojemność1380 cm³1380 cm³
Skok x średnica tłoka104 x 81.2 mm104 x 81.2 mm
Sprężanie10.5: 110.5 : 1
Moc maksymalna71 kW (96.6 KM) przy 6500 rpm71 kW (96.6 KM) przy 6500 rpm
Maksymalny moment obrotowy121 Nm (12.3 kgm) przy 3000 rpm121 Nm (12.3 kgm) przy 3000 rpm
Układ wtryskowy / zapłonsterowany elektroniczne wtrysk sekwencyjny Multiport, Magneti Marelli IAW7SM; przepustnica “Ride-by-wire” Ø 52 mm; wtryski IWP 243 Magneti Marelli; podwójny czujnik tlenu; zintegrowane zarządzanie 3 mapami sterowania silnika; kontrola trakcji; tempomatsterowany elektroniczne wtrysk sekwencyjny Multiport, Magneti Marelli IAW7SM; przepustnica “Ride-by-wire” Ø 52 mm; wtryski IWP 243 Magneti Marelli; podwójny czujnik tlenu; zintegrowane zarządzanie 3 mapami sterowania silnika; kontrola trakcji; tempomat
RozrusznikElektrycznyElektryczny
Wydechstal nierdzewna, typ 2-w-2, trójdrożny katalizator z podwójną sondą lambdastal nierdzewna, typ 2-w-2, trójdrożny katalizator z podwójną sondą lambda
Norma emisji spalinEuro 4Euro 4
SKRZYNIA BIEGÓW
Biegi6 biegów (szóstka to nadbieg)6 biegów (szóstka to nadbieg)
Przełożenie biegów1st 17/38 = 1: 2.2351st 17/38 = 1 : 2.235
2nd 20/34 = 1: 1.7002nd 20/34 = 1: 1.700
3rd 23/31 = 1: 1.3473rd 23/31 = 1: 1.348
4th 26/29 = 1: 1.1154th 26/29 = 1: 1.115
5th 31/30 = 1: 0.9675th 31/30 = 1: 0.968
6th 30/24 = 1: 0.86th 30/24 = 1: 0.8
Wstępne przeniesienie napęduz zębami śrubowymi (ratio 26/35 = 1: 1,346)z zębami śrubowymi (ratio 26/35 = 1: 1,346)
Końcowe przeniesienie napędudouble cardan joint and fixed bevel gear seat, drive ratio 10/36 = 1: 3.6)double cardan joint and fixed bevel gear seat, drive ratio 10/36 = 1: 3.6)
Sprzęgłojednotarczowe ze zintegrowanym buforem przeciwdrganiowymjednotarczowe ze zintegrowanym buforem przeciwdrganiowym
PODWOZIE
Ramaz rur stalowych, typu zamknięta podwójna kołyska; z elastyczno-kinematycznymi mocowaniami silnika dla wyeliminowania wibracjiz rur stalowych, typu zamknięta podwójna kołyska; z elastyczno-kinematycznymi mocowaniami silnika dla wyeliminowania wibracji
Rozstaw osi1700 mm1685mm
Ślad przedniego koła187 mm155 mm
Kąt główki ramy32°32°
Przednie zawieszenieklasyczny widelec, Ø 45 mm, z radialnym mocowaniem zaciskówklasyczny widelec, Ø 45 mm, z radialnym mocowaniem zacisków
Skok przedniego koła107.7 mm120 mm
Tylne zawieszeniewahacz z podwójnym amortyzatorem z regulacją naprężenia wstępnego, z zewnętrzym zbiornikiemwahacz z podwójnym amortyzatorem z regulacją naprężenia wstępnego, z zewnętrzną regulacją
Skok tylnego koła80 mm120 mm
Przednie hamulcedwie pływające tarcze stalowe 320 mm, radialnie mocowane zaciski Brembo z 4 tłoczkamidwie pływające tarcze stalowe 320 mm, radialnie mocowane zaciski Brembo z 4 tłoczkami
Tylne hamulcetarcza stalowa 282 mm, pływający zacisk Brembo z 2 tłoczkamitarcza stalowa 282 mm, pływający zacisk Brembo z 2 tłoczkami
Kołaze stopu aluminiumze stopu aluminium
Przednie felga3.50” x 21”3.50” x 18”
Tylna felga5.50” x 16”6.00” x 16”
Opona przednia120/70 R21”130/70 R 18”
Opona tylna180/60 R16”200/60 R 16”
WYMIARY
Długość2560 mm2445 mm
Szerokość920 mm1030 mm
Wysokość1275 mm1460 mm
Wysokość siedzenia740 mm740 mm
Prześwit minimalnyb.d.165 mm
Waga (bez paliwa)341 Kg346 Kg
Pojemność zbiornika paliwa20.5 litrów20.5 litrów
Rezerwa5 litrów5 litrów
SYSTEM INFOTAINMENT
Moc głośników w Wattach50 -
Liczba głośników2 -
Źródła dźwiękuAM/FM/MW/LW Radio -
Język interfejsuangielski, niemiecki, francuski, hiszpański -
TechnologiaMP3; Bluetooth; karta SD; USB; łączność z iPod -
Rozpoznawanie głosoweprzez telefon z zestawem głośnomówiącym – przez Bluetooth -

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (1)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (2)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (3)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (4)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (5) — kopia

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (6)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (7)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (8)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (9)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (10)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (11)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (12)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (13)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (15)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (16)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (17)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (18)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (19)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (20)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (21)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (22)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (23)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (24)

Moto Guzzi MGX21 + California 1400 - Spaghetti Western (25)

L - Paliwa Miles Circle K na testy MotoRmania