BESTIA OKIEŁZNANA: Super Duke R

- Pejser

KTM 1290 Super Duke R – eksplozja wściekłości. 

Dzisiaj kończymy drugi dzień jazd testowych nowym SuperDukiem… Pierwsze wnioski?

Wyobraźcie sobie, że maszyna ma silnik o pojemności Suzuki Hayabusy, tyle tylko, że dwucylindrowy, gdzie tornado mocy zaczyna się od najniższych obrotów i wywołuje totalne trzęsienie ziemi! A potem jest już jak u Hitchcoka – wraz ze wzrostem obrotów zaczyna rosnąć napięcie. W dolnej części skali silnik przypomina nieco ułożone RC8, ale kiedy wkręci się wyżej, macie wrażenie jakby wybuchła wirówka i eksplodowała tysiącem oktanowych M&M’sów. Moment obrotowy „Bestii” powoduje, że z każdego zakrętu wychodzisz na jednym kole – podniesienie przodu do góry na czwartym biegu przychodzi z taką łatwością jak przy większości superbików na dwójce… Jednak jak w każdym produkcie doszukaliśmy się wad – niedługo wstępny raport na łamach portalu wraz z filami z jazdy, a szczegółowy opis każdego aspektu związanego z jazdą Super Dukiem oraz jego sportową, torową wersją znajdziecie w listopadowej MotoRmanii za niecałe 2 tygodnie.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl