LOCOGP CUP 2020 – SZKOLENIE I WYŚCIGI W JEDNYM!!

- MotoRmania

UCZ SIĘ JEŹDZIĆ, ŚCIGAJ SIĘ I DOBRZE SIĘ BAW

• Chętnych zapraszamy do kontaktu już teraz: [email protected], tel.: 500137551

• BEZ OPŁAT!

• JAZDY TESTOWE DLA CHĘTNYCH W PAŹDZIERNIKU I LISTOPADZIE!

• Transmisja wyścigów liveKomentarz na żywo od Micka Fiałkowskiego! Szkolenia prowadzone przez doświadczonych zawodników! Szkoleniowa analiza nagrań onboard! 

Z przyjemnością informujemy, że MotoRmania będzie uczestniczyć w zakresie szkoleniowym przy organizacji Pucharu LocoGP w 2020 roku. LocoGP jest platformą, której celem jest dostarczanie wysokiej jakości motocykli treningowych o małych pojemnościach. Takich które rozwijają nasze umiejętności jazdy dużymi maszynami. Popularyzacja tanich, dostępnych finansowo motocykli treningowych będzie stanowić świetną bazę do rozwoju umiejętności polskich motocyklistów.

KATEGORIE I KLASY LOCOGP

Kategoria MiniGP

Motocykle MiniGP:
Do kategorii MiniGP przygotowane zostały maszyny we współpracy z hiszpańską manufakturą Impromotor specjalizującą się w dostarczaniu wyścigowych oraz treningowych motocykli o małych pojemnościach. Ich bazą jest motocykl Kayo o pojemności 220cm, który przeszedł zasadnicze modyfikacje. Zmieniono gaźnik na taki, który likwiduje niedoskonałości w podawaniu paliwa przy wysokich obrotach. Wymieniono zbiornik paliwa na nowy – lepiej wyprofilowany i przez to lepiej przystosowany do ścigania. Specjalnie na potrzeby LocoGP zamontowano tarcze pływające, radialne zaciski oraz zawieszenie DNM z pełną możliwością regulacji. Teraz ten motocykl nadaje się nie tylko do treningu, ale również do ścigania na wysokim poziomie. Dodatkowo, aby kierowca nie tracił niepotrzebnie energii, zaopatrzyliśmy je w elektryczny starter. Te maszyny są gotowe do ścigania! Cena wersji LocoGP 11.900zł. Można również zakupić wersję podstawową bez regulowanego zawieszenia, poprawionych hamulców i bez elektrycznego startera za 9.900zł.

LOCOGP
MiniGP Young Guns
Klasa dla młodzieży w wieku do 12 do 16 lat. Dolną granicą wiekową dopuszczaną przez PZMot jest wiek 9 lat, ale prowadzenie MiniGP jest wymagające i większość 9 letnich dzieci nie będzie w stanie podjąć tak wcześnie tego wyzwania. Mimo to bierzemy pod uwagę dopuszczenie młodszych dzieci, których wzrost pozwala na prowadzenie MiniGP i które udowodnią na treningu, że posiadają dobrą kontrolę nad motocyklem.

LOCOGP
MiniGP Rookies
Klasa dla osób początkujących w wieku do 110 lat. Kierowcy, którzy szybko chcą podnieść swoje umiejętności opanowując prowadzenie wymagającego MiniGP bardzo szybko przekonają się jak efektywnym narzędziem szkoleniowym jest tego typu maszyna. I dlaczego najszybsi motocykliści świata, tacy jak Valentino Rossi, Marc Marquez, Jack Miller, Joan Mir, Tito Rabat i wielu innych włączyło ją w program swojego rutynowego treningu.

LOCOGP
MiniGP ELITE + CRAZY OLD MEN
To klasa przeznaczona dla doświadczonych kierowców. Ta klasa będzie mieć dodatkową, osobną klasyfikację „Crazy Old Men” – dla zawodników powyżej 40 roku życia.

Kategoria SUPERMOTO

Motocykle Supermoto:
Do kategorii supermoto wybrano maszynę o nazwie MIR SK1 przygotowaną przez hiszpańską manufakturę Impromotor dla zawodników światowej czołówki MotoGP, jako maszynę treningową. Na tym motocyklu ćwiczą takie asy jak Joan Mir, Tito Rabat, a także nieścigający się już Ruben Xaus, który udostępnia te motocykle w swojej szkole treningowej przeznaczonej wyłącznie dla zawodników z najwyższej półki. Na potrzeby LocoGP maszyna otrzymała jeszcze wyżej umieszczone sety w celu zwiększenia prześwitu, a także możliwość dodatkowego obniżenia wysokości (poprzez obniżenie mocowania tylnego amortyzatora). Ten motocykl z regulowanym zawieszeniem jest gotowy do ścigania. Zabierze Was w świat kontrolowanych slajdów i umożliwi znacznie podniesienie umiejętności.

LocoGP
Supermoto ROOKIES
Kategoria dla wszystkich, którzy chcą do swojego treningu włączyć jazdę na supermoto. To kolejny rutynowy trening zawodników motocyklowych z czołówki MotoGP oraz World Superbike. Na treningach będziemy przerabiać z Wami opóźnienie hamowania i kontrolowanie slajdów na wejściu w zakręty. Każdy z początkujących zawodników otrzyma indywidualne wskazówki dostosowane do swojego poziomu zaawansowania. Wszyscy uczestnicy otrzymają również bezpłatne, jednodniowe szkolenie flat trackowe, które pozwala zrozumieć zachowanie motocykla w uślizgu i jest ważnym elementem podnoszącym technikę jazdy.

LocoGP
Supermoto ELITE + CRAZY OLD MEN
Kategoria dla kierowców z doświadczeniem. Tak jak w przypadku analogicznej klasy MiniGP, tutaj również będą dwie klasyfikacje. Elite dla wszystkich zawodników oraz dodatkowa klasyfikacja Crazy Old Men dla uczestników powyżej 40 lat.

Kategoria MOTO5 – LOCOGP

CZAS, ABY MŁODZIEŻ ROZWINĘŁA SKRZYDŁA !!!

TO WYJĄTKOWA OKAZJA, ABY ROZPOCZĄĆ SWOJĄ PRZYGODĘ Z WYŚCIGAMI „NA POWAŻNIE”. Klasa Moto5 jest początkiem ścigania na najwyższym poziomie i przeznaczona jest głównie dla młodzieży. Platforma LocoGP chce wspierać rozwój wyścigów w Polsce i dla tego nie wprowadza żadnych ograniczeń. Uczestnicy startują bezpłatnie w indywidualnym wyścigu oraz treningach przygotowanych podczas rund pucharu LocoGP dla maszyn typu MiniGP oraz Supermoto. Wystarczy się zgłosić i mieć licencję zgodnie z regulaminem PZM. Można startować na dowolnych maszynach Moto5 – dowolnej marki, nowych lub używanych. Zainteresowani mogą zakupić w LocoGP nowy motocykl Moto5, profesjonalnie przygotowany do wyścigów przez hiszpańską firmę Impromotor w cenie 22 tys.. Podkreślamy jednak, że do zawodów będzie dopuszczony każdy, na dowolnym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa (patrz reg. opublikowany wkrótce) motocyklu klasy Moto5. Regulamin techniczny dla klasy Moto5 będzie opublikowany osobno, w terminie do końca 30 listopada 2019.

Chętnych zapraszamy do kontaktu już: [email protected], tel.: 500137551

Uwaga: organizator zastrzega prawo dokonania modyfikacji klas w przypadku zgłoszeń dużej lub zbyt małej ilości uczestników o określonym poziomie lub grupie wiekowej. 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl