KTM Freeride E-XC 2018: elektryczny endurak w akcji

- Piotr Jędrzejak

Jeżeli ktoś wciąż uważa, że napęd elektryczny nie zadomowi się na stałe w przemyśle motoryzacyjnym, za kilka lat może się solidnie zdziwić.

W samochodach „prąd” obecny jest już od dawna, a w motocyklach staje się coraz popularniejszy. Największe problemy to pojemność i waga baterii, a co za tym idzie – zasięg. Technologia wciąż idzie do przodu, a więc i rozmiar tych problemów jest sukcesywnie zmniejszany.

Sprawdźcie więc, jak w terenie radzi sobie KTM Freeride E-XC w specyfikacji 2018. Ujeżdża go całkiem zdolny Patryk Bielec, a klip pochodzi od ekipy Enduro Krzeszowice. Dzwięki są dość zabawne, ale wygląda na to, że motocykl nieźle daje sobie radę… Dopóki oczywiście się nie rozładuje.

Moc (18 kW / 24KM) dostępna jest natychmiast, moment obrotowy wynosi 42 Nm, a sprzęt waży 111 kg. Nowa bateria zapewnia jakieś 1,5 godziny jazdy i jest łatwo wymienna. Popatrzcie i posłuchajcie:

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl