Pulsar 200NS i Suzuki Freewind 650: nocna adrenalina na zakrętach

- Piotr Jędrzejak

Nie ma zbyt wielu lepszych scenariuszy dla motocyklistów, niż kręta droga i mały ruch.

Nie ma co się oszukiwać, ani 24-konny Pulsar 200NS, ani 47-konny Freewind 650 nie należą do sprzętów sportowych. Raczej nie są też bronią pierwszego wyboru jeżeli chodzi o ostre ganianie po winklach. No ale z drugiej strony dobrze wiemy, że wcale nie trzeba najnowszej sześćsetki na Ohlinsach, aby dobrze się bawić! W tym przypadku zabawa była bardzo(!) dobra.

Akcja dzieje się w Kolumbii, a Sebastian jadący na Pulsarze jest najwyraźniej znany ze swojego szaleństwa. Jedyne modyfikacje, którym poddał swoją dwusetkę, to wydech z tłumikiem od CRF250 oraz inna zębatka. Efekt? Zobaczcie sami. A jeżeli chcecie więcej, na jego kanale znajdzie się jeszcze trochę podobnych wyczynów.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl