Pocket Bike z silnikiem 1000 ccm!

- Piotr Jędrzejak

Trakcjo przybywaj!

Przyznajcie, chcielibyście posiadać pocket bike’a chociażby po to, żeby mieć kolejną rozrywkę przy okazji spotkań ze znajomymi w garażu. A co powiecie na takiego mikro ścigacza z makro silnikiem?

Pocket został trochę przekonstruowany i znalazła się w nim jednostka z Suzuki GS 1000. Ten model produkowany był pod koniec lat ’70, a jego 4-cylindrowy silnik dostarczał 90 koni mechanicznych. Być może to niezbyt dużo, jednak w połączeniu z małymi kółkami mini bike’a… Jak napisał autor filmu, brak trakcji rzeczywiście jest problemem. Na poniższym filmie chłopaki jednak ani trochę się o nią nie starali, a efekty sami widzicie. Takie małe opony, a tak dużo dymu… Urzekła nas też finezja układu wydechowego. Chcemy to mieć!

Już niedługo chłopaki skonfrontują to małe dzieło szatana z GSX750F na drodze. Nie możemy się doczekać!

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl