Jak zamienić moped w postrach okolicy?

- Piotr Jędrzejak

Wbrew pozorom, odpowiedź jest prosta.

Pisząc moped, mam na myśli motorower z pedałami. Wiecie, ani to skuter, ani motocykl, niby jedzie samo, a trzeba pedałować. Zazwyczaj taka maszyna ma dynamikę porównywalną z załadowanym tirem, ale i tak robi najwięcej hałasu w mieście. Jak więc zamienić taki moped w postrach okolicy? Wbrew pozorom, odpowiedź jest prosta, a przykładem niech będą ci panowie z Turcji.

Wyciągnęli silnik, następnie znaleźli trzy kolejne, takie same, no i złożyli je w integralną całość. Finalnie wyszedł 4-cylidrowy, 2-suwowy silnik o pojemności 200 ccm… z pedałami. Może nie brzmi imponująco, ale posłuchajcie jak brzmi! Sprawia niesamowite wrażenie, jakby cały sprzęt miał zaraz wyjść na orbitę. Norm emisji raczej nie spełnia, ale motorower zamienia w motorakietę. Wygląda na to, że ten sposób tuningu staje się coraz bardziej popularny.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl