Nowy Tiger 900 – dostępny, w aż 5 wersjach.

- MotoRmania

2020 Triumph Tiger 900: rozbudowana gama modeli i wyposażenia.

Tiger-900-gt-pro-2

Co wiemy?  Moc nowej 900-tki, która w rzeczywistości ma 888cm3 pozostaje taka sama jak w Tigerze 800 ale zwiększono moment obrotowy. Nowa modułowa rama i przykręcana tylna rama pomocnicza są znacznie lżejsze niż poprzednio, a łączna oszczędność masy wynosi do 5 kg, w zależności od konkretnego modelu. Do wyboru jest pięć wersji w dwóch sektorach: drogowym-GT i terenowym – Rally.

Tiger-900-rally-pro-1

Najbardziej wszechstronne są dwa modele Rally; 900 Rally i 900 Rally GT, które mają felgi szprychowe, podczas gdy wersje zorientowane na drogę to podstawowy model 900, a także GT i GT Pro -wszystkie na odlewanych kołach. Cała gama Tigerów korzysta z większego 20-litrowego zbiornika (w porównaniu z 19l wcześniej) i najnowszych zacisków Brembo Stylema. Wersja podstawowa jest również w opcji na A2 ( z mocą 47KM).

Tiger-900-gt-pro-1

Nową ergonomię zawdzięczmy węższej kanapie i kierownicy umieszczonej 10 mm bliżej kierowcy- te zabiegi mają poprawić komfort na dłuższych trasach. Każdy model ma również dwie pozycje wysokości siedziska; 810 mm-830 mm w podstawowej wersji, GT i GT Pro, oraz 850 mm-870 mm w Rally i Rally Pro.

Wszystkie modele (poza opcją podstawową) mają nowy 7-calowy wyświetlacz TFT z funkcją łączności w modelach Pro oraz ulepszony pakiet elektroniki kontrolowany przez IMU ( mamy cornering- ABS) .

„Tygrys” otrzymał również ulepszone zawieszenie. Standardowa maszyna, GT i GT Pro, ma osprzęt Marzocchi z przodu i z tyłu (o skoku 180 mm przód i 170 mm tył) z różnymi poziomami regulacji.  Amortyzacja GT Pro jest regulowana elektronicznie.

Rally i Rally Pro mają regulowane zawieszenie Showa z imponującym skokiem 240 mm z przodu i 230 mm z tyłu.

Tiger-900-rally-pro-6

Motocykl oferuje również wiele trybów jazdy – wersja podstawowa tylko Rain i Road, ale pozostałe modele uzyskują do sześciu różnych map mocy i trakcji do wyboru. Modele Pro są również wyposażone w funkcję wspomagania zmiany biegów, monitorowanie ciśnienia w oponach, podgrzewane uchwyt oraz podgrzewany fotel kierowcy i pasażera.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl