Rocket 3 dostępny będzie w turystycznej odmianie GT, a także w wersji sportowej. Może będzie ich jeszcze więcej?

Brytyjczycy z Hinckley zaledwie kilka dni temu zaprezentowali nowego Triumpha Rocket 3 TFC jako model w wersji limitowanej. Wszystko możecie znaleźć pod powyższym linkiem, a więc przypomnimy tylko najważniejsze cechy: pełny pakiet elektroniki oraz 3-cylindrowy silnik 2458 ccm o osiągach 170 Km i 221 Nm.

Rocket 3 TFC jest jednak limitowany wyłącznie do 750 sztuk. Nietrudno było domyślać się, że Triumph w niedalekiej przyszłości zaprezentuje także kolejne odmiany swojego „czarnego ciągnika”, tym razem bardziej cywilne. Na pierwszy przeciek nie trzeba było długo czekać.

Rocket 3 TFC

Zaprezentowany niedawno Rocket 3 TFC.

W Chorwacji w miniony piątek Igor Skunca przyłapał model Rocket 3 GT, a jego zdjęcie opublikowała brytyjska redakcja motorcyclenews.com. Wszystko wskazywało na to, że nowe Triumphy były w trakcie sesji zdjęciowej do nowego katalogu.

Przyłapany Rocket 3 GT.

Przyłapany Rocket 3 GT.

Na zdjęciu widzimy model Rocket 3 GT, co potwierdza logo pod siedzeniem. W porównaniu do odmiany TFC mamy uchwyt za kanapą pasażera, zwykły wydech, czy mniej wypasiony widelec. Pojawiła się także średnio-wysoka, przeźroczysta szyba „turystyczna” oraz podwyższona kierownica (zamiast płaskiej). Podnóżki kierowcy przesunęły się do przodu o niemalże całą długość silnika. Cieszy fakt, że topowe zaciski Brembo Stylema pozostały bez zmiany.

W tle ukrywa się drugi model Rocketa 3. Ze szczegółów możemy zauważyć tylko tyle, że ma krótką szybę w kolorze zbiornika. Jego obecność potwierdza nasze domysły: mocarny Rocket 3 dostępny będzie w wielu odmianach: limitowana do 750 sztuk TFC; turystyczna GT; sportowa; i może coś jeszcze… w stylu bobber? Czy wszystkie będą miały te same osiągi 170 KM i 221 Nm? Strzelamy, że tak – wersję TFC wyróżnią jedynie dodatki i wyposażenie.

Motocykl wygląda na ukończony, więc premiera zapewne już niebawem. Pierwszeństwo ma jednak sprzedaż limitowanej odmiany TFC w cenie 25 000 GBP w Anglii.