Bajaj wypuścił odświeżony model hitu sprzedażowego, a więc reklama też musi być hitem, prawda?

Jesteśmy bardzo ciekawi, jaka burza mózgów oddziału marketingu w Bajaj doprowadziła do sytuacji, w której ktoś powiedział: „Tak! Posadźmy zawodników sumo na naszych 200-tkach, niech robią wheelie i inne stunty!”. Naprawdę bardzo chcielibyśmy wiedzieć, jakie używki stosują ci spece od marketingu. Ale z drugiej strony Bajaj to firma indyjska, a Indie to kraj Bollywoodu – tam reżyserowie nie znają granic.

Obejrzyjcie więc nową, przecudowną reklamę odnowionego modelu Bajaj Pulsar NS200. Na rok 2017 delikatnie zmienił się wizualnie, wciąż jest tańszą alternatywą KTMa Duke 200, a napędza go jednocylindrowy silnik 194,4 cm3 o mocy 24,5 KM. Koniec tych mało istotnych szczegółów, oglądajcie zawodników sumo robiących grube wheelie!