Wydech Akrapovic w Panigale V4 R: jak brzmi i powstaje małe dzieło sztuki

- Piotr Jędrzejak

Być może uznacie to za niepotrzebną i nachalną reklamę. Ale możecie uważać co tylko chcecie, w końcu opinia jest jak sami wiecie co i każdy ma swoją. Ale Ducati i Akrapovic zrobili tak świetny materiał marketingowy, że nie możemy się nim z Wami nie podzielić. Tylko pamiętajcie, aby przy oglądaniu nie zapominać o oddychaniu i przełykaniu śliny.

Pamiętacie zaprezentowane kilka dni temu Panigale V4 R? Jest to w zasadzie maszyna prosto z World Superbike. Może i będzie kosztowała blisko 40 000 euro, wyprodukują ją w liczbie zaledwie 500 sztuk, ale za to ma światła, lusterka oraz 221 KM. A po zmianie na akcesoryjny wydech, wartość mocy wzrasta do 234 KM. W motocyklu drogowym. Z pojemności 998 ccm.

Co z tego, że Akrapovic z ECU kosztuje jakieś 20 000 złotych, a zamontowanie go w ASO zajmuje 9 roboczogodzin. Po prostu zobaczcie – ten układ wydechowy wygląda jak małe dzieło sztuki. Obejrzyjcie film, jak wygląda proces budowania tego wydechu, a także jak brzmi Panigale V4 R na Akrapie. Kopara opada.

Akrapovic wydech Ducati Panigale V4 R 2019

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl