Kolejne plotki i doniesienia dotyczące Suzuki GSX-700T z turbo… Czy to już zaczyna być męczące?

Po raz pierwszy usłyszeliśmy o nowym, średnim Suzuki z turbo już w 2013 roku i od tamtej pory jedyne co dostajemy, to plotki oraz strzępki oficjalnych informacji. Teraz z kolei pojawia się nowy rysunek patentowy z kilkoma detalami. Chcemy już motocykl!

Rysunek patentowy wprawdzie „ukrywa” kształt owiewek motocykla, ale poza tym jest zaskakująco bogaty w detale. Można na przykład zauważyć, że przedni zacisk będzie miał radialne mocowanie. Jasny jest także kształt felg. Mimo, że na patencie nie ma zestawu napędowego (łańcuch), to widzimy jednostronny wahacz. Rama jest konstrukcją kratownicową. Kierownica to stosunkowo nisko zamontowane clip-ony, a uchwyty na podnóżki zdają się być dość wysoko. Czyżby Suzuki GSX-700T miało mieć sportowy styl?

Suzuki Recursion Katana GSX-700T turbo patent

Na rysunku oczywiście widać również turbosprężarkę zamontowaną przed silnikiem. Układ ma być wyposażony w intercooler ukryty pod zbiornikiem. Silnik to rzędowa dwucylindrówka. Kiedyś miał mieć pojemność 588 ccm, pojedynczy wałek rozrządu i ok 100 KM. Od dłuższego czasu wiadomo jednak, że będzie to 700-tka z DOHC, a mówi się też o mocy ok 150 KM.

Patent wygląda na dość szczegółowy, a doniesienia z rynku sugerują, że GSX-700T może pojawić się na tegorocznych wystawach jako model 2019. W związku z motocyklem pojawia się kilka nazw – pierwsza, koncepcyjna „Recursion”, ale także GSX-700T oraz być może Katana.

Koncepcyjny model Recursion z 2013 roku.

Koncepcyjny model Recursion z 2013 roku.