Przebudowane turystyki i inne modele na rok 2014 – galeria zdjęć Harley-Davidsonów

- MotoRmania

Ponadto wprowadza model Fat Bob o odświeżonej stylistyce, nowy model CVO Softail Deluxe oraz ABS dla wszystkich modeli Sportster!

Informacja prasowa

Harley-Davidson prezentuje gamę motocykli na 2014 rok, w skład której wchodzi siedem modeli Touring, Trike i Custom Vehicle Operations (CVO ™) przebudowanych w ramach Projektu RUSHMORE, którego celem było kompleksowe udoskonalenie każdego aspektu wrażeń z jazdy na podstawie opinii klientów. Efektem czteroletniego programu rozwoju produktu, w ramach projektu RUSHMORE, jest wprowadzenie pionierskiej technologii i udoskonaleń konstrukcyjnych, które zmienią oczekiwania od motocykli turystycznych. Można do tego zaliczyć na przykład system multimedialny Boom! Box z obsługą standardu Bluetooth® oraz systemem nawigacji GPS, reflektory LED Daymaker™, nową owiewkę z wlotem powietrza Splitstream oraz podwójnie chłodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy.

„Projekt RUSHMORE to proces rozwoju produktu Harley-Davidson oparty od początku do końca na opiniach klientów”, mówi Scott Habegger, dyrektor ds. projektowania motocykli Harley-Davidson. „W Harley-Davidson lubimy mówić, że jeździmy razem z naszymi klientami, a teraz to stwierdzenie jest wyjątkowo trafne. Wszyscy się do tego przyczyniliśmy i uważam, że efektem tej pracy są naprawdę wyjątkowe nowe motocykle na 2014 rok.”

Do nowości Harley-Davidson na 2014 rok zaliczają się również limitowany fabryczny custom CVO Softail® Deluxe, model Dyna® Fat Bob® o nowej stylistyce oraz wprowadzenie systemu ABS (system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania) do wszystkich modeli Sportster (jako opcja w modelu Iron 883™). Dzięki dodatkowym udoskonaleniom w całej gamie motocykli, Harley-Davidson rozpocznie rok 2014 z pewnością siebie, zachowując swoją pozycję wiodącego producenta motocykli w Ameryce.

Projekt RUSHMORE

Dzięki Projektowi RUSHMORE, Harley-Davidson spełnia oczekiwania użytkowników motocykli turystycznych pokonujących długie trasy – to efekt tysięcy przejechanych kilometrów i bezprecedensowego wkładu motocyklistów oraz naszych pracowników. Projekt RUSHMORE pozwolił nam stworzyć motocykle turystyczne i trójkołowce Harley-Davidson o udoskonalonej technologii, ekscytujących osiągach i zachwycającej stylistyce. Te udoskonalenia można podzielić na cztery kategorie zdefiniowane przez klientów:

Prowadzenie: Pewne prowadzenie zapewnia ulepszony reflektor LED Daymaker™ i reflektory z podwójnym halogenem, połączony układ hamulcowy Reflex™ z systemem ABS oraz silniki Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ i Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy.

Multimedia: Nowy system multimedialny Boom!™ z kolorowym ekranem to połączenie dźwięku o doskonałej jakości, łączności Bluetooth®, funkcji poleceń głosowych, technologii syntezy mowy, nawigacji GPS oraz możliwości podłączenia intercomu i radia CB w jednym module.

Wrażenia: Od nowej owiewki typu Batwing z wlotem powietrza Splitstream po dopracowane miejsce pasażera, właściwości aerodynamiczne i ergonomię – wszystkie te czynniki mają na celu poprawę komfortu.

Styl: Poprawiliśmy kształt i ergonomię wielu elementów, takich jak bagażnik Tour-Pak® oraz kufry o nowym kształcie z praktycznymi zapięciami One-Touch, błotniki o płynnych liniach, lżejsze koła ze stopu aluminium oraz przełączniki umożliwiające intuicyjną obsługę.

Te elementy w ramach projektu RUSHMORE zastosowano w następujących modelach motocykli Harley-Davidson na 2014 rok: Road King® Classic, Street Glide®, Electra Glide® Ultra Classic®, Electra Glide® Ultra Limited®, Tri Glide® Ultra Classic®, CVO Ultra Limited® oraz CVO Road King®.

Więcej nowości w motocyklach Harley-Davidson na 2014 rok

• Opracowaliśmy od nowa stylistykę Dark Custom modelu Fat Bob, który wygląda teraz jeszcze bardziej stanowczo. Do wyróżniających się elementów można zaliczyć nowy ścięty tylny błotnik z wbudowanym podwójnym, tylnym światłem LED z obwódką. Wszystkie chromowane elementy zastąpiono czarnymi, m.in. jednostkę napędową, osłonę filtra powietrza, osłony tylnych amortyzatorów, półki typu triple clamp, obwódki reflektorów, konsolę oraz osłonę akumulatora. Pełne koła z aluminium są pomalowane proszkowo na czarno i wykończone wygrawerowanym laserowo logo Harley-Davidson oraz paskiem na obręczy.

• System ABS (system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania) zapewniający pewność prowadzenia jest dostępny we wszystkich modelach Sportster na 2014 rok (jako opcja w modelu Iron 883™). Dodatkowo gama modeli Sportster charakteryzuje się teraz nowymi przełącznikami i elementami układu hamulcowego oraz łatwiejszym dostępem diagnostycznym, a ponadto są one wyposażone w inteligentny, zbliżeniowy system zabezpieczający H-D®.

• Jednym z modeli, z serii limitowanych motocykli CVO na 2014 rok, jest nowy model CVO™ Softail® Deluxe – najwyższej klasy motocykl turystyczny custom wyposażony w zdejmowaną przednią szybę, system nawigacji GPS, reflektor LED Daymaker, zdejmowane kufry i oczywiście wyrazisty lakier oraz potężny silnik Screamin’ Eagle o pojemności 1800 cm3, który jest nieodłącznym elementem programu CVO. Modele CVO™ Road King® oraz najwyższej klasy CVO™ Ultra Limited® powracają wyposażone w nowe elementy i udoskonalenia w ramach projektu RUSHMORE. Masywny chopper CVO™ Breakout® Softail® będzie dostępny w trzech nowych motywach lakierowania nadających mu olśniewający wygląd.

• Jednostka napędowa Twin Cam 103™ jest obecna we wszystkich motocyklach Harley-Davidson z serii Dyna i Softail®.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl