Moto Guzzi V7 II 2015: kilka zmian i opcji customowych

- MotoRmania

Trzecią nowością ze stajni Moto Guzzi na 2015, zaraz po projekcie MGX-21 oraz kilku wersjach Californii, jest pokazana już na targach INTERMOT w Kolonii, nowe wcielenie bestsellera, V7 II.

Jednak dopiero na targach w Mediolanie został on pokazany w pełnej krasie, otoczony motocyklami wykonanymi przez firmy zajmujące się castomizingiem. Poza wieloma zmianami technicznymi, o których za chwilę, Guzzi obiecuje ponad 60 nowych akcesoriów, które uzupełnią i tak już pokaźną kolekcję dostępną do tego modelu. W opcjach znajdą się także 4 gotowe zestawy zmieniające motocykl nie do poznania: Dark Rider, Moto Guzzi V7 II 2015 (1)Scrambler, Legend i Dapper. Pokazuje to wyraźnie, że Piaggio, które jest właścicielem marki Moto Guzzi, dostrzegło wreszcie potencjał drzemiący w modelu V7 od lat chętnie przerabianym przez swoich właścicieli. W tej chwili będzie to jeszcze łatwiejsze, trzeba tylko mieć gruby portfel…

Poza ułatwieniem personalizacji, Guzzi za pomocą V7 II zademonstrowało nową jakość przy konstruowaniu motocykli w stylu retro. Model ten standardowo wyposażono w ABS oraz kontrolę trakcji (MGTC). Nowa też jest skrzynia biegów, która zamiast 5, posiada teraz 6 przełożeń. Dzięki temu motocykl ma być szybszy, ale również bardziej ekonomiczny. Natomiast obniżenie siodła do wysokości 790 mm (poprzednio 805), obniżenie podnóżków kierowcy o 25 mm, lekkie obrócenie silnika w ramie i obniżenie go o 10 mm, skutkuje niższym środkiem ciężkości, czyli poprawieniem i tak całkiem niezłych dobrych właściwości trakcyjnych oraz większą ilością miejsca na nogi. Już nie możemy doczekać sie wiosny i jazd testowych!

Moto Guzzi V7 II 2015 (5)

Moto Guzzi V7 II 2015 (6)

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl