Kawasaki Ninja H2 2015 – oto jest kompresor i silnik 4-cylindrowy!

- Piotr Jędrzejak

Kawasaki wypuściło właśnie kolejną porcję zajawki swojego nowego, sportowego killera.

Jeżeli nie wiecie o co chodzi, to odsyłamy Was do wszystkich poprzednich publikacji na temat Kawasaki Ninja H2. Czego dowiadujemy się z najnowszego promo-video? W zasadzie, to niczego nowego. Kawasaki chwali się, że przodują w produkcji turbin powietrza oraz w końcu oficjalnie potwierdzają to, co każdy wie już od dawna – Ninja H2 będzie miała silnik z kompresorem. Ponadto Zieloni podkreślają, że układ został zbudowany wyłącznie przez Kawasaki; nie pochodzi od zewnętrznych dostawców. Na filmie zobaczycie też generalny wygląd silnika oraz schemat działania kompresora.

Nic szczególnego poza tym…

Ale czy na pewno nic poza tym? Zieloni są w pełni świadomi tego, że skoro pokazali silnik, to każdy będzie próbował odgadnąć, ile ma cylindrów! Tę tajemnicę udało im się ukryć przez zastosowanie prostej sztuczki graficznej – obraz jest po prostu rozmazany lub odpowiednio wykadrowany, a więc zagadka „3 czy 4 cylindry?” pozostaje nierozwiązana.

Ale Kawasaki zapomniało o jednym małym szczególe… Dzięki kolejnej, prostej sztuczce graficznej udało nam się wypatrzeć cztery wtryskiwacze! A w zasadzie 1 wtryskiwacz oraz przewody do wtyczek pozostałych 3 wtryskiwaczy! Jeżeli Ninja H2 rzeczywiście będzie miała silnik 4-cylindrowy, pamiętajcie, że wiecie ze stron MotoRmanii!

cztery wtryskiwacze ninja h2 kawasaki

Dwa screeny z filmu. Po odpowiednim rozjaśnieniu widać przewody do wtyczek czterech wtryskiwaczy ustawionych w rzędzie.

Pojemność skokowa wciąż pozostaje tajemnicą, ale mówi się o 750-tce lub litrze. W obu przypadkach należy spodziewać się potężnych emocji!

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl