Indian Scout Bobber 2018 już w Polsce – muskularny cruiser

- Piotr Jędrzejak

Byliśmy na jego polskiej premierze, Was również zapraszamy do salonów! Scout Bobber wygląda muskularnie, a w trakcie jazdy ma sprawiać dużo radości. Przy okazji jego zadaniem jest też przyciągnięcie nowych klientów.

Marka Indian jest obecna na rynku już od 1901 roku, natomiast historia modeli Scout sięga lat ’20 minionego wieku. To szmat czasu. Być może dlatego wszystkie sprzedawane obecnie Indiany charakteryzują się raczej klasyczną linią, a jak otwarcie powiedział przedstawiciel Indiana na polski rynek, średnia wieku klientów to solidne 50+.

Ci panowie nie wyglądają na 50+. Scout Bobber ma przyciągać młodszych klientów.

Ci panowie nie wyglądają na 50+. Scout Bobber ma przyciągać młodszych klientów.

Na szczęście teraz pojawił się Scout Bobber! Ten model ma przyciągnąć do salonu 30 latków. Gdy wrzuciliśmy zdjęcie na FB z podobnym komentarzem, trochę narzekaliście. „Że drogo, że kto się tym zainteresuje, a po co, a na co to komu.” Ale Indian wcale nie planuje sztormem przejąć cały rynek, nie chce być marką „mainstreamową”. Celem na najbliższy rok jest sprzedanie 35 sztuk, z czego 10 już znalazło swoich nabywców. I wiecie co? Trochę im zazdrościmy, bo Scout Bobber wygląda naprawdę dobrze, szczególnie w matowym malowaniu! Ma zwartą konstrukcję, krótkie błotniki, czystą linię nadwozia. Wygląda muskularnie! Proste wydechy, brązowa skóra na kanapie i wykończenie głowic robią świetną robotę. Jak na cruisera, to ten motocykl naprawdę bardzo nam się podoba. Przekonaliśmy się o tym osobiście na imprezie premierowej w tym tygodniu, w warszawskim salonie Indian.

Indian Scout Bobber 2018 w Polsce (11)

Pytanie brzmi, jak Scout Bobber jeździ. Silnik w układzie V2 ma 1133 ccm pojemności, co generuje 97,6 Nm momentu oraz moc 100 KM. Waga z pełnym zbiornikiem to 251 kg, a więc nie tak tragicznie. W stosunku do zwykłego Scouta obniżono tylne zawieszenie, podnóżki są bliżej i wyżej, a kierownica nadaje bardziej agresywną (niż zrelaksowaną) pozycję. Trochę boimy się pojedynczej tarczy hamulcowej z 2-tłoczkowym zaciskiem, ale podobno daje radę. Już zapisujemy się na jazdę testową, czekajcie na nasze wrażenia.

Indian Scout Bobber 2018 w Polsce (10)

Indian Scout Bobber kosztuje 60 900 zł lub 61 900 zł w zależności od wersji jedno- lub dwukolorowej. Pozytywną informacją jest promocja, dzięki której z ceny można obciąć 3000 zł do końca tego roku. Motocykl objęty jest wyjątkowo długą, 5-letnią gwarancją realizowaną w póki co 6 salonach w całej Polsce.

Obejrzycjcie film promocyjny Scout Bobbera:

Polecamy zobaczyć Indiana Scout Bobbera na własne oczy. Kilka sztuk tych motocykli odbywa właśnie tournee po polskich salonach. Premiery odbywają się w:
Warszawa 14-18.11.2017
Lublin 14-18.11.2017
Poznań 22-25.11.2017
Bielsko-Biała 22-25.11.2017
Gdańsk 29.11-2.12.2017
Wrocław 29.11-2.12.2017

Polską informację prasową oraz dane techniczne na temat Indiana Scout Bobbera na samym dole tego artykułu.

Indian Scout Bobber 2018 w Polsce (7)

Indian Scout Bobber 2018 w Polsce (8)

Indian Scout Bobber 2018 w Polsce (20)

Informacja prasowa Indian Scout Bobber 2018

Indian Scout Bobber 2018 dane techniczne tech spec

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl