Hypermotard 848 – kolejne zdjęcia szpiegowskie

- Piotr Jędrzejak

Nowy, chłodzony cieczą Hypermotard złapany w kamuflażu.

Miesiąc temu pisaliśmy o pierwszym zdjęciu nowego Hypermotarda z silnikiem chłodzonym cieczą, a dziś mamy dla Was kolejne dwie fotki. Pokazały się na forum zapalonych ducatisów, ducati.ms i przedstawiają najwyraźniej ten sam motocykl, ale w już znacznie bardziej drogowej wersji.

O ile przy poprzednim wycieku, wiele osób dałoby sobie rękę uciąć, że patrzą na Multistradę 848, to teraz przekonują się jednak do idei Hypermotarda. Co o nim wiadomo? Tak naprawdę jeszcze niezbyt niewiele. Dostał chłodzony cieczą silnik z 848, co oznacza większą moc (w 848 Evo było 140 KM, a w małym Streetfighterze 132 KM), ale zarazem też i słabszy dolny zakres obrotów. W tego typu funbike’u to raczej niezbyt udany zabieg, więc mam szczerą nadzieję, że włoscy inżynierowie wymyślili takie rozwiązanie, które zadowoli wszystkich.

Mimo, że prawdopodobnie błędny, to wspomniany temat Baby-Multistrady wcale nie jest taki bezsensowny. Klasa małych turystycznych enduro jest przecież ostatnio bardzo popularna, a Ducati jakiś czas temu jasno określiło swój plan – wkraczamy na nowe grunty oraz transplantujemy silniki z motocykli sportowych do drogowych.

Czy silnik z 848 w Hypermotardzie to dobry ruch? Może Włosi powinni skupić się na Multistradzie 848?

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl