Honda na wystawie Intermot pokazała jedynie Super Cub C125. Model koncepcyjny ujawniono na innej wystawie, w Paryżu.

Od redakcji: W tym roku Honda postanowiła być raczej dość cicho na wystawie Intermot. W niemieckiej Kolonii, spośród nowości zobaczyć można jedynie retro-nowoczesny model Super Cub C125, który swoją premierę miał już w czerwcu. Honda jednak „coś” pokazała. Jest to jedynie koncept (czyżby tak miał wyglądać następca Horneta?), a do tego pokazał się nie na Intermocie, ale na bardziej samochodowej wystawie Paris Motor Show, która trwa równolegle. Czy zobaczymy coś nowego na Eicmie? Nie wiadomo. Przeczytajcie oficjalną informację od Hondy.

informacja prasowa

Neo Sports Café

Podczas salonu paryskiego można obejrzeć model koncepcyjny stworzony w rzymskim centrum badawczo rozwojowym Hondy. Maszyna prezentuje zupełnie nową stylizację, typową dla serii ‘Neo Sports Café’, wprowadzonej w tym roku wraz z motocyklami Honda CB125R, CB300R i CB1000R.

Neo Sports Cafe Concept

Nowoczesny i minimalistyczny charakter projektu łączy sportowe inspiracje motocyklami klas „naked” i „café racer”, tworząc unikalny, nowy styl jednośladu.

Nowy koncept prezentuje sportowe atuty „Neo Sports Café”, z bardzo krótkim tyłem i dwukomorowym tłumikiem z pionowo ułożonymi wylotami. Przyciągające wzrok modernistyczne elementy, futurystyczne światła przednie i tylne, precyzyjne wykonanie i nowe wykończenia powierzchni dodają motocyklowi uroku typowego dla klasy naked.

Neo Sports Cafe Concept

Nadchodzi Super Cub C125

Na paryskim stoisku Hondy, a także podczas historycznej – odbywającej się w cyklu dwuletnim – wystawy Intermot w Kolonii, prezentowana jest najnowsza wersja prawdziwej ikony motoryzacyjnej – Honda Super Cub. To najlepiej sprzedający się motocykl na świecie, którego prekursorem był Super Cub C100, wprowadzony na rynek w 1958 roku. Łączna produkcja serii Super Cub osiągnęła w 2017 roku rekordowy poziom – 100 milionów sztuk, podczas gdy w 2005 roku produkcja serii siągała połowy tego wyniku.

HONDA SUPER CUB C125

Nowy model – Super Cub C125 – uświetni 60. rocznicę produkcji tej serii motocykli. Zachowuje on charakterystyczne, przystępne dla każdego parametry i niepowtarzalną, ponadczasową stylizację, czerpiąc jednocześnie korzyści z wielu nowoczesnych rozwiązań – z mocy silnika o pojemności 125 cm3, płynnej i cichej, półautomatycznej zmiany biegów, wytrzymałego nowego podwozia, dłuższego zawieszenia, pełnego oświetlenia LED i systemu bezkluczykowego (Smart Key). Model pojawi się w salonach Hondy jesienią tego roku.

Nowe kolory dla Africa Twin

Model Africa Twin wrócił do oferty motocykli marki Honda w 2016 roku. Od tamtego czasu jego wszechstronność, wyjątkowe możliwości terenowe i urzekający wygląd przekonały do zakupu ponad 36 000 klientów. Nowa wersja – Africa Twin ‘Adventure Sports’ – z większym zasięgiem, zawieszeniem o długim skoku i z innymi funkcjami, które sprawdzą się podczas wypraw, dołączyła do gamy wiosną tego roku i sprzedaje się na podobnym poziomie do modelu standardowego.

CRF1000L Africa Twin

Jesienią Africa Twin ‘Adventure Sports’ pojawi się w salonach w nowym, srebrnym lakierze metalicznym. Zmiany w gamie kolorystycznej zaplanowano także dla standardowego modelu. Czarna, matowa wersja uzyska teraz złote ramki, natomiast zarówno dla wersji czerwonej, jak i tricolour przewidziano klasyczne logo Africa Twin w kolorze czarnym. Ponadto, wersja tricolour zapożyczy piękny lakier royal blue od modelu ‘Adventure Sports’.

Africa Twin Adventure Sports