Ducati Multistrada 1200 S Granturismo 2013 – większe kufry i aktywne zawieszenie

- Piotr Jędrzejak

Targi motocyklowe zbliżają się wielkimi krokami, a więc producenci z coraz większą częstotliwością informują o swoich nowościach. Tym razem przyszedł czas na Ducati.

W 2013 roku (a w zasadzie już w grudniu 2012) w salonach zobaczymy nową Multistradę 1200 S Granturismo. Jest to wariacja Multistrady w temacie podróży. W pakiecie są więc większe kufry boczne, kufer centralny, dodatkowe światła LED i większa szyba. Poza tym Ducati chwali się też „drugą generacją” silnika Testastretta 11° (nie wiadomo nic więcej na ten temat) oraz przeprojektownym, 3-stopniowym ABSem. Chyba najważniejszą nowinką jest Ducati Skyhook Suspension (DSS), czyli półautomatyczne zawieszenie. Najprawdopodobniej będzie to rozwiązanie kontroli tłumienia podobne do tego, które zastosowało BMW w modelu HP4.

Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak otrzymuje nowe barwy, oczywiście adekwatne do tych, które znalazły się na m otocyklach w Wyścigu do Chmur. Tutaj, tak samo jak w wersji MTS 1200 S Touring, również znalazł się system DDS – zabraknie go tylko w podstawowych modelach. Warto zaznaczyć, że wszystkie Multistrady otrzymały drugą generację silnika oraz przeszły nieduży facelifting. Podobają się Wam?

Więcej szczegółów poznamy już 2. października na targach Intermot.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl