BMW G650GS Sertão – Dakar w wersji 2012

- Piotr Jędrzejak

G650GS jest nowym wcieleniem F650GS, a wersja Sertao to mniej więcej to samo, czym dla „F-ki” była opcja Dakar.

Tak w skrócie można scharakteryzować tytułowy motocykl. G650GS pojawił się na rynku w poprzednim sezonie i jest to powrót do silnika jednocylindrowego w niedużym sprzęcie turystyczno-endurowym. Tworząc ten model, BMW kierowało się takimi przesłankami, jak niska cena, możliwość używania na co dzień, niskie spalanie i mała waga. Stworzyli motocykl, który nadaje się nie tylko dla nowicjusza, ale też dla doświadczonego, ale niewymagającego motocyklisty.

W wersji Sertao znalazło się kilka ciekawych dodatków, dzięki którym motocykl staje się jeszcze bardziej offroadowy. Przede wszystkim jest to długi skok zawieszenia (przód i tył 210 mm), aluminiowe, szprychowane felgi z 21-calowym przednim kołem oraz hanguardy i aluminiowa osłona silnika. Podstawowa wersja w naszych salonach kosztuje 29 850 zł, a za wersję Sertao trzeba zapłacić 33 100 zł. Dodatkowo w Sertao znaleźć można:

– malowanie Aura White / Arroyo Blue z napisem Sertão i czarno-szarą kanapą
– czarny stelaż pod kufer
– dwie wysokości kanapy: 860 mm (standard) oraz 900 mm (akcesoryjna)
– wysoka szyba
– wyłączalny ABS
– szeroki wachlarz akcesoriów

Zobaczcie, jak Sertao sprawdza się w akcji:

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl