BMW C 400 X 2018: nowy skuter średnich rozmiarów

- Piotr Jędrzejak

Skutery znajdują się w ofercie BMW już od 2011 roku, kiedy to pojawiły się prestiżowe modele maxiskuterów: C600 Sport oraz C650 GT. Teraz BMW stawia kolejny krok w segmencie skuterów – na targach Eicma zaprezentowano C 400 X, skuter o średnich rozmiarach. 

C 400 X jest skuterem z segmentu premium, jednak został dopasowany do użytku w miejskiej dżungli. Jego owiewka trochę przypomina linię GSów, a można go dodatkowo wyposażyć w system gmoli, aby pomiędzy samochodami przeciskać się dosłownie na łokcie. C400X wygląda dobrze i sprawia wrażenie twardego zawodnika. Wyposażenie stoi na wysokim i nowoczesnym poziomie. Oświetlenie to w pełni system LED. Funkcję zegarów pełni kolorowy ekran TFT o przekątnej 6,5 cala (dostępny jest w opcji), a wtedy dostępne są wszelkie możliwości łączenia się z urządzeniami mobilnymi, obsługa muzyki czy nawigacji. Owiewki mają zapewniać idealną ochronę przed wiatrem, a pod kanapą zmieszczą się dwa kaski.

BMW C400X 2018 (11)

Za napęd odpowiada nowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 350 ccm i mocy 34 KM oraz bezstopniowa skrzynia CVT. Nie zabrakło kontroli trakcji. Rama to stalowa konstrukcja kratownicowa. Z przodu pracuje klasyczny widelec bez regulacji, a z tyłu znalazły się dwa amortyzatory z regulacją wstępnego naprężenia sprężyny. Koła mają 15″ z przodu i 14″ z tyłu. Układ hamulcowy to dwa 4-tłoczkowe zaciski na tarczach 265 mm z przodu. C400X mieści 12,8 litrów paliwa i waży 204 kg w stanie gotowym do jazdy.

BMW C400X 2018 (6)

Poniżej znajdziecie dane techniczne, a po szczegółowe informacje zapraszamy do informacji prasowej.

The_new_BMW_C 400 X

 BMW C400X 2018 (17) BMW C400X 2018 (3)

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl