Aprilia RSV4 Factory APRC ABS 2013 – zmiany!

- MotoRmania

Nowa RSV4-ka wydaje się dokładnie taka sama, jak model 2012, ale to tylko pozory. W gruncie rzeczy to mocno odnowiony motocykl.

Za hamowanie będą odpowiedzialne nowe zaciski Brembo (identyczne, jak te w 1199 Panigale), a na pokładzie swoje miejsce znalazł też ABS. Jak przystało na napakowaną elektroniką Aprilię, jest to ABS wyścigowy – kierowca ma możliwość zupełnego wyłączenia systemu lub ustawienia go na jeden z trzech stopni.

Zobacz też: Puchary Aprilii RSV4 oraz RS4 organizowane przez MotoRmanię!

To nie wszystko. Silnik zmienił swoje położenie w ramie, czego skutkiem jest lepszy rozkład mas, polepszona ergonomia motocykla oraz pojemność zbiornika paliwa zwiększona z 17 na 18,5 litra. Włosi z Noale pogrzebali też trochę przy układzie wydechowym oraz komputerze RSV4-ki i w efekcie motocykl ma większego kopa w środkowym zakresie obrotów i lepsze osiągi – moc maksymalna to teraz 181,5 KM na wale, a moment obrotowy wynosi 117 Nm.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl