401 Vitpilen i 401 Svartpilen – galeria zdjęć seksownych Husqvarn!

- Piotr Jędrzejak

Husqvarna na targach Eicma zaprezentowała dwa sprzęty koncepcyjne, które mają wyznaczać trend marki na niedaleką przyszłość. Według nas te dwa sprzętu po prostu niszczą system, zakochaliśmy się! 401 Vitpilen oraz 401 Svartpilen to bliźniacze motocykle, które swoją konstrukcją po części bazują na KTMie 390 Duke. Główne założenie jest proste – motocykle mają być lekkie, nieduże, ale przy tym muszą oferować sporo emocji. Ich styl jest klasyczny i zarazem nowoczesny. Przy okazji mają być luksusowe i względnie tanie!

 

Zdjęcia, które oglądacie, pochodzą z bloga Derestricted.com. Prowadzi go facet, który pracuje w Kiska Studio, czyli w studio, które odpowiedzialne jest za najlepsze projekty KTMa (jak Super Duke 1290 R) i nie tylko. Projekty 401 również powstały właśnie tutaj.

 

401 Vitpilen jest czymś, co nazwalibyśmy nowoczesnym podejściem do tematu cafe racerów. Sportowa pozycja z niską kierownicą clip on, oraz sportowymi, podciągniętymi podnóżkami jasno zdradza przeznaczenie tego motocykla. Podkreślają to sportowe opony na 17-calowych, szprychowych felgach. Design jest minimalistyczny, gładki – spójrzcie chociażby na świetnie wykończone półki kierownicy, błotnik, czy prosty i idealnie współgrający wydech. Lampa jest klasycznie okrągła, ale ma w sobie najnowszą technologię. Linia nadwozia dopełnia dzieła…

 

Główne założenia drugiego motocykla 401 Svartpilen są podobne, jednak jego charakter jest zupełnie odmienny. To wciąż sprzęt drogowy, ale nie będzie miał żadnego problemu, gdy asfalt się skończy. Krótko mówiąc, według nas widzimy scramblera. O jego zacięciu świadczy przede wszystkim obecność najbardziej agresywnych opon offroadowych, które wciąż posiadają homologację drogową. Kierownica jest szeroka, wysoka, na przedniej lampie znalazła się klatkę (która w świetnym stylu zastępuje klasyczną siatkę), a pod silnikiem jest płyta ochronna. Wydech został poprowadzony wysoko i jest to jeden z najciekawszych układów, jakie widzieliśmy kiedykolwiek. Kanapa oferuje sporą przyczepność ważną w offroadzie i jest jednomiejscowa, ale za to z tyłu znalazł się uchwyt – na przykład do zamontowania torby z narzędziami i namiotu!

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl