Yamaha żegna modele XJR1300 i SR400

- MotoRmania

Nowe normy Euro4 kończą z klasykami Yamahy: Tam, gdzie kończy się historia, zaczyna się legenda…

informacja prasowa

When a story ends, a legend begins – wraz z końcem tego roku do przeszłości odchodzą motocykle-ikony Yamahy. Pożegnamy kultową XJR1300 i jej sportowego brata XJR1300 Racer, a także produkowaną od przeszło 35 lat Yamahę SR400. Napędzane chłodzonymi powietrzem silnikami, klasyczne nakedy Yamahy staną się legendą w związku z nowymi regulacjami prawnymi EU. I dlatego tylko do końca tego roku europejscy klienci mają ostatnią szansę zdobycia jednego z tych klasyków na własność.

Yamaha XJR1300 Racer (1)

XJR1300 to ikona segmentu Sport Heritage. Wyposażona w 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem silnik o największej pojemności w klasie, króluje w swojej kategorii. W polskich salonach można znaleźć ostatnie egzemplarze tego klasycznego, japońskiego nakeda w kolorach Matt Grey, mrocznym Midnight Black i energetycznym Power Blue w cenie od 39 999 zł. Dla chętnych jest też wersja żółto-czarna stworzona na 60-lecie Yamahy. Sportową inspiracją seryjnej XJR1300 jest wersja Racer, wzbogacona o karbonowe owiewki i kierownicę typu clip-on, która wyzwala jeszcze więcej adrenaliny i, którą do końca tego roku można nabyć w cenie od 44 999 zł.

Yamaha SR400 (3)

Również produkowana od przeszło 35 lat SR400 ostatecznie znika z rynku. Ten prosty, zwinny jednocylindrowiec zainspirował tysiące osób na całym świecie do zbudowania na jego bazie własnych customów. Dziś każdy, kto myślał o posiadaniu własnej SR, ma ostatnią szansę, aby to uczynić. Tylko do końca tego roku ten pasjonujący motocykl w klasycznej czerni Midnight Black lub rocznicowym malowaniu 60th Anniversary jest dostępny w polskich salonach w cenie wynoszącej już od 23 999 zł.

Szczegóły dostępne u autoryzowanych dealerów i na stronie www.yamaha-motor.pl.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl