Rekord Guinessa w samobadaniu piersi? 1 października z MOTORożowymi

- MotoRmania

Każdego roku w Polsce u ponad 17 tys. kobiet diagnozuje się raka piersi. Niestety, około 35%  z nich nie ma szansy na wyleczenie z powodu zbyt późnego wykrycia choroby. Najczęstszym powodem jest późne zgłoszenie się do lekarza oraz brak wiedzy na temat wykonywania samobadania piersi. To już 4. edycja MOTORóżowych, których pomysłodawcą i organizatorem jest agencja Link PR.

informacja prasowa

1 października MOTORóżowi podejmą się próby pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi, która odbędzie się na Błoniach przy Stadionie Narodowym w Warszawie. Motocyklistki w różowych kamizelkach pojawią się w miejscu akcji już około 12.00. Wydarzenie odbywać się będzie w ramach Światowego Dnia Sportu organizowanego przez Fundację Zwalcz Nudę, a także w związku z 5. edycją kampanii Dotykam=Wygrywam, której organizatorem jest  bieliźniana marka Panache.

Polskie Amazonki Ruch Społeczny zorganizuje podczas Narodowego Dnia Sportu Strefę Zdrowia. 1 października na błoniach Stadionu Narodowego stanie namiot, w którym od godz. 12.00 na uczestników będą  czekać lekarze specjaliści, stoiska partnerskich fundacji i wiele innych edukacyjnych atrakcji.

Idea MOTORóżowych powstała, by edukować kobiety w zakresie profilaktyki raka piersi w sposób ciekawy oraz przystępny. Organizatorzy chcą przekonywać, że rak piersi to nie wyrok, a szybko wykryty może zostać całkowicie wyleczony. Motocyklistki chcą także wskazać na konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych i rolę zdrowego stylu życia w zapobieganiu nowotworom piersi

Już od 4 lat kobiety – motocyklistki w różowych kamizelkach, z dużym wsparciem mężczyzn są symbolem profilaktyki w walce z rakiem piersi. Próba pobicia rekordu Guinessa w samobadaniu piersi ma przypominać kobietom o konieczności badań profilaktycznych – już od dwudziestego roku życia każda z Pań powinna regularnie badać piersi, a raz w roku badanie powinno być wykonane przez ginekologa, chirurga lub onkologa – mówi Elżbieta Koncka, Link PR, pomysłodawca i organizator akcji.

Partnerem  MOTORóżowych jest po raz kolejny Hard Rock Cafe oraz Motocyklistki wawa.

Podczas wydarzenia odbędzie się także konkurs dla motocyklistów i motocyklistek, w którym nagrodami będą vouchery na doszkalanie techniki jazdy na torze, ufundowane przez Kulikowisko.pl, produkty marki Motul oraz kosmetyki marki Ziaja Ltd.

1 października akcja MOTORóżowych odbędzie się także równolegle w dwóch innych miastach – w Toruniu, gdzie Partnerami są Toruń Plaza i Speed Ladies oraz we Wrocławiu – z Partnerami – Santander Consumer Bank, Moto Dolls oraz Motormania.

Wydarzenie to także doskonała okazja do spotkania miłośników motocykli, zwłaszcza kobiet motocyklistek, których na polskich drogach jest coraz więcej. To silne, niezależne i dbające o swoje zdrowie kobiety z pasją, świadome zagrożeń związanych z ryzykiem zachorowania na raka. Mogą być jednocześnie przykładem dla innych kobiet, że warto realizować swoje pasje, które wyzwalają w nas największe pokłady sił.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl