Kampanią serwisową objętych jest 12 różnych modeli Suzuki produkowanych w latach 2007-2012.
Jak dowiedziała się MotoRmania, akcja serwisowa jest już oficjalnie potwierdzona, a Suzuki Motor Poland jest w trakcie przygotowywania stosownych dokumentów na ten temat. Właściciele motocykli „zainfekowanych” usterką zostaną poinformowani listownie. Kampania serwisowa dotyczy wadliwego regulatora napięcia – w efekcie awarii może dojść do utraty ładowania akumulatora, spadku napięcia w układzie elektrycznym oraz zgaśnięcia silnika. Naprawa polega na wyminie regulatora na nowy i odbędzie się nieodpłatnie.
W Polsce kampanią objętych jest 1417 motocykli Suzuki, modele:
AN400 K8-L2 – 120 sztuk
GSF650 K7-L0 – 135 sztuk
GSF1250 K7-L0 – 117 sztuk
GSR600 K7-L0 – 160 sztuk
GSX650F K8-L0 – 185 sztuk
GSX1300BK K8-L2 – 57 sztuk
GSX1300R K8-L2 – 255 sztuk
GSX-R600 K8-L0 – 55 sztuk
GSX-R750 K8-L0 – 59 sztuk
SFV650 K9-L2 – 126 sztuk
VLR1800 K8-L1 – 69 sztuk
VZ1500 K9-L0 – 54 sztuki
Motocykle niepochodzące pierwotnie z polskiej sieci sprzedażowej mogą być obsłużone w ramach kampanii serwisowej pod warunkiem sprzedaży przez oficjalną sieć dystrybutorów Suzuki, a ich dodatkowym atutem będzie posiadanie oryginalnej książki gwarancyjnej. W razie wątpliwości lub w celu umówienia się na naprawę, przygotujcie numer VIN swojego motocykla i skontaktujcie się ze swoim Dealerem Suzuki.