Klasyczny motocykl w stylu soft-chopper, dostępny na prawo jazdy kategorii B, właśnie wjechał na salony!

informacja prasowa

Barton Classic z 2018 roku zachwyca nie tylko delikatnymi i opływowymi kształtami, ale przede wszystkim ceną, która jest nie tylko niska, ale również wypada rewelacyjnie na tle konkurencji. Kolejnym zaskoczeniem jest fakt, że pomimo utrzymania swojej ceny, Classic w wersji na sezon 2018 na niczym nie stracił, a nawetBarton Classic 125 2018 (2) zyskał – otrzymał zupełnie nowy system wtryskowy EFI oraz hamulec tarczowy z tyłu, wraz z połączonym układem hamulcowym. Test Bartona Classic 125 w poprzedniej wersji możecie znaleźć na stronach MotoRmanii.

Motocykl napędzany jest znanym i sprawdzonym silnikiem 157FMI, którego konstrukcja wzorowana jest na Hondzie CB125. Jednostka ta uchodzi za niezniszczalną, dlatego Barton nie wahał się, aby w modelu 2018 pozostawić ją na swoim miejscu. Silnik otrzymał jednak modyfikację w postaci wymiany gaźnika na elektroniczny wtrysk paliwa, co spowodowało zmniejszenie apetytu na paliwo do poziomu 2,3 l / 100 km. Taka wartość pozwala na przejechanie wielu kilometrów bez stresującego rozglądania się za najbliższą stacją benzynową. W porównaniu do poprzednika, udało się także uzyskać wyższą moc. Wartość 12 KM przy 9000 obr/min sprawia, że motocykl jest żwawszy, a na drodze nigdy nie zostaje z tyłu. Stosowany w jednostce napędowej wałek Barton Classic 125 2018 (3)wyrównoważający wciąż zapewnia wysoką kulturę pracy silnika, a co za tym idzie komfort prowadzenia na każdym przełożeniu, niezależnie od prędkości.

Barton Classic to motocykl, który po spotkaniu na ulicy, nie pozwoli szybko oderwać od siebie wzroku. Fantastyczny kształt tylnej sekcji motocykla doskonale współgra z linią zbiornika paliwa oraz kanapy, nadając mu charakter amerykańskich krążowników szos. Wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia wysoki komfort prowadzenia zarówno na trasie jak i w mieście, pozwalając zapomnieć o bólach w krzyżu. Nisko umieszczona kanapa sprawia, że nawet niski kierowca uzyska wysoką pewność i wygodę prowadzenia Classica w każdych warunkach. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że kanapa jest długa, więc także pasażer może zasiąść wygodnie i czerpać przyjemność z jazdy. Nowy Classic zapewnia także wyższy poziom bezpieczeństwa, dzięki zamianie tylnego bębna na tarcze. Takie posunięcie podnosi w znaczący sposób efektywność i precyzję hamowania, a zastosowany system CBS w odpowiedni sposób rozkłada siłę hamowania pomiędzy przednią i tylną osią pojazdu, poprawiając stabilność podczas wytracania prędkości.

Barton Classic 125 _test_Motormania (2)

Classic łączy w sobie cechy klasycznego motocykla uzupełnionego o nowoczesne akcenty. Tylna lampa wykonana w technologii LED to świetny dodatek, który doskonale współgra z całym motocyklem. Chromowane elementy, takie jak wydech, obudowa reflektora, czy lagi, fantastycznie kontrastują z eleganckim malowaniem. Na uwagę zasługuje także sam lakier. Występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnym i wiśniowym – obie wersje kolorystyczne mienią się w promieniach słońca, uzyskując efekt trójwymiarowej głębi.

Barton Classic 125 _test_Motormania (1)

Klasyczny motocykl o wyluzowanej i komfortowej pozycji powala konkurencję swoją ceną. Za 4999 zł możesz mieć motocykl marzeń klasy 125, który nie tylko jest ubrany w ładne malowania, ale posiada wyposażenie, którego nie powstydziłyby się droższe maszyny. Wałek wyrównoważający, niezniszczalny silnik i hamulce tarczowe to tylko część z tego, co nowy Classic ma do zaoferowania.

Warto zobaczyć jak Classic prezentuje się na żywo w salonach Bartona.
Salony marki Barton Motors [klik].
Strona modelu Classic 125 [klik].

Barton Classic 125 2018 (1)