Szczeciński H-D zajął 3 miejsce w regionalnym etapie Bitwy Królów

- MotoRmania

Wybrano zwycięzców w regionalnym etapie konkursu Bitwa Królów 2016 na najlepszą modyfikację motocykla Iron 883. Zwycięskim projektem w Europie Środkowej i Wschodniej został motocykl z salonu H-D w Pradze. Tym samym mechanicy z tego salonu obronili zeszłoroczny tytuł. Drugie miejsce zajął motocykl custom z salonu w Budapeszcie, trzecią lokatę zajął natomiast pojazd ze Szczecina.

informacja prasowa

Głosy w publicznym głosowaniu można było oddawać od połowy marca. Z trzynastu motocykli z naszego regionu wybrano pięć najlepszych. Trzy spośród nich zostały zgłoszone przez polskie salony Harley-Davidson. Zwycięzców konkursu, którego druga runda rozpoczęła się 20. kwietnia, wybrało profesjonalne jury, w skład którego wchodzili dziennikarze motoryzacyjni z regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz budowniczowie maszyn custom, również ze Stanów Zjednoczonych.

HD Jawa (1) - zwyciezca z Pragi

Zwycięzca z Pragi

Warto przypomnieć, iż celem konkursu Bitwa Królów było zbudowanie motocykla custom na bazie modelu H-D 883 Iron oraz dowiedzenie swych umiejętności, kreatywności i talentu w sztuce przebudowy motocykli. Marka Harley-Davidson oferuje klientom możliwość personalizowania motycykli poprzez sieć swoich salonów, w których zatrudnieni są mistrzowie w swojej profesji.

Zelazny Gryf (3) - Harley ze Szczecina

Harley ze Szczecina

Przed nami jeszcze finał Bitwy Królów. W finale wezmą udział zwycięskie maszyny custom z innych krajów i regionów Europy. Europejskiego Króla Custom poznamy za mniej niż miesiąc. Zostanie on oficjalnie ogłoszony i ukoronowany podczas festiwalu custom Wheel and Waves, który odbędzie się w dniach 8-12. czerwca we francuskim mieście Biarritz.

Więcej informacji i prezentacja zwycięskich projektów na dedykowanej stronie H-D.

Zelazny Gryf (2) - Harley ze Szczecina

Zelazny Gryf (5) - Harley ze Szczecina

Zelazny Gryf (9) - Harley ze Szczecina

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl