Yard Built VMAX CS_07 „Gasoline” od it roCkS!bikes

- MotoRmania

VMax otrzymał całkowicie nowy wizerunek. Wciąż nawiązuje do charakteru wyścigów na ¼ mili, ale jest zupełnie inny!

informacja prasowa

Portugalscy mistrzowie konstrukcji jednobryłowych powracają w 2016 roku z trzecim projektem Yard Built, bazującym na legendarnym motocyklu Yamaha VMAX. Pochodzący z Oporto duet, czyli Alexandre Santos i Osvaldo Coutinho, buduje zachwycające motocykle typu custom pod marką roCkS!bikes od 2013 roku. W każdym ze swoich dzieł oferują zintegrowany zbiornik, siedzenie i tylną ramę.

Yamaha VMAX CS_07 Gasoline 2016 (16)

W swoim najnowszym projekcie Osvaldo i Alex postanowili nadać motocyklowi VMAX całkowicie nowy wizerunek, podkreślający i wykorzystujący charakter tej maszyny do wyścigów na ¼ mili. Podobnie jak w przypadku pozostałych projektów ich autorstwa CS_07 „Gasoline” otrzymał jednobryłową konstrukcję, jednak zbiornik paliwa w modelu VMAX został umieszczony pod siedzeniem, co wymagało zastosowania atrapy. Wykonano ją z blachy, a jej konstrukcja zapewnia bardziej elegancki, smuklejszy i sportowy wygląd w stylu retro.

Wyraźny wpływ maszyn do wyścigów na ¼ mili zdradzają potężna opona Mickey Thomson typu slick na tylnym kole oraz ręcznie wykonany kolektor w układzie 4-2 ze stali nierdzewnej, połączony z niestandardowym, wolnoprzepływowym układem wydechowym SC Project wyposażonym w tłumiki z włókna węglowego.

Yamaha VMAX CS_07 Gasoline 2016 (5)

CS_07 „Gasoline” stoi na niestandardowych felgach szprychowych — z przodu 3,5×18 z oponą 120/70×18 Dunlop, a z tyłu 6,0×18 z oponą rodem z maszyn wyścigowych. Fabryczny obrotomierz został wzbogacony niestandardową obudową z aluminium, a seryjny zbiornik paliwa został zastąpiony piękną konstrukcją aluminiową ozdobioną motywem it roCkS!bikes. Metalowa, ręcznie wykonana owiewka zapewnia świetne właściwości aerodynamiczne podczas startów na dystansie ¼ mili, a adaptery podnóżków LSL i kierownice typu clip-on wymuszają prawidłową pozycję kierowcy. Wlew paliwa Rizoma i filtr powietrza K&N to kolejne elementy rzucające się w oczy, podobnie jak hamulec Brembo i główny cylinder sprzęgła, od których trudno oderwać wzrok.

Liczne części Motogadget, włącznie z manetkami, przyciskiem m-switch i kierunkowskazami m-blaze, podkreślają niefabryczny charakter maszyny, a ręcznie wykonane, skórzane siedzenie z logo it roCkS!bikes dopełnia wizerunku.

Yamaha VMAX CS_07 Gasoline 2016 (10)

Custom został zbudowany pod koniec 2015 roku, w którym świętowaliśmy 30-lecie modelu VMAX. W celu uhonorowania tego wydarzenia motocykl ma klasyczne malowanie. Inspirowane motywami z lat 70. biało-czarno-żółte motywy są uznawane za legendarne i nawiązują nie tylko do 30-letniej tradycji modelu VMAX, lecz również 60-lecia marki Yamaha. Konstruktorzy zdecydowali się na malowanie natryskowe i błyszczący lakier.

Yamaha VMAX CS_07 Gasoline 2016 (6)

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl